Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[17THNJ3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 24
  • Procento hodnotících: 16 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 24 studentů.
  • Ukončilo předmět: 1 studentů.
  • Průchodnost: 4 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
    • Kvalitně podaná látka týkající se inž. oblasti Sdílení tepla. Koncepce předmětu je poskytnout obecný základ, na kterém se dá stavět pro jaderné ale i nejaderné aplikace - to se, myslím, povedlo. Látka je dobře podávaná a na tempo pana doktora si stejně už všichni zvykli. Z trojice THNJ123 se mi tenhle semestr líbil nejvíc, rozhodně nebyl tak chaotický jako semestr předešlý. Opět zmiňuji, že pro zlepšení pochopení předmětu by jasným základem mělo být zveřejnění přehledně vyřešených přkladů zkouškového typu, takhle je to pro většinu lidí jen "snaha o pochopení základu a sázka na štěstí - že to přes těch 50 % přepadne (napodruhé, napotřetí, napopáté...)". Zkoušku samotnou komentovat nemůžu, protože anketní lítky musejí být odevzadné před termínem zkoušky (opět na individuální domluvě). Věřím ale, že bude stejně objektivní jako zkouška z THNJ12 (asi nejobjektivnější a nejspravedlivější přístup na FJFI vůbec). Za přednášky s cvičeními a ústní zkoušku rozhodně palec nahoru. Na zápočty se dá naučit zejména díky útržkům zkouškových příkladů z minulý let... Navíc se letos stalo, že pan doktor u zápočtovek najednou řekl, že kdo mu to odevzdá jako první, tak má +10 %, načež nejmenovaný kolega sedící přímo před ním mu své papíry ihned hodil na katedru... To není férový přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Obecně zajímavý a užitečný předmět. Vhodně zasazený do programového rámce studia JI. Bohužel pojetí předmětu není dle mého názoru vhodně zvolené.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Probíraná tematiky je zajímavá a stěžejní pro náš studijní obor.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • OD DOB MINULYCH, KDY SE POCITALI 2 PŘÍKLADY 8 HODIN TAK SE ZMENILOI TO ZE SE POCITA, 1 PRIKLAD 4 HODINY OBTIZNOST JE STEJNA, MYSLIM MELO JI HLAVNE O ZMENSENI NAROCNOSTI NEŽ O ODEBRANI PRIKLADU. STALE NA ZAPOCTOVY TEST CHODI CCA 12LIDI A NAPISE TO 2-3 ZA PREDPOKLADU ZE VISCHNI KONZULTUJI PO KAZDE PISEMCE. NA PŘÍKLADY S NEDA PRIPRAVIT Z HODIN THNJ3, NEBOT PROBIRANA LATKA JE SPISE Z PRAXE A OBECNEHO PREHLEDU Z PROBLEMATIKY SDILENI TEPLA COZ NENI V DOKTOROVYCH PTAVOMOCECH NAUCIT STUDENTA TAKTO ROSAHNOU LATKU, DOUFAM ZE SE ZMENI PŘÍSTUP K TOMUTO PREDMETU, ALESPON PRO NASLEDUJICI GENERAC KDYZ NAS SE UŽ TO NETYKA.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [4]

Průměr odpovědi: 3.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 25 % [1]: 4
  • 5 : 25 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 25 % [1]: ano
  • 3 : 75 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká