Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kobylka Dušan Ing. Ph.D. - [17THNJ3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [8]
1:
25 % [2]
2:
12 % [1]
3:
12 % [1]
4:
25 % [2]
5:
25 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 3.50
  • Průměr hodnocení: 3.12

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
25 % [1]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
25 % [1]
5:
25 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
25 % [1]
2:
0 % [0]
3:
25 % [1]
4:
25 % [1]
5:
25 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.50
  • Průměr hodnocení: 3.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Oproti předchozím rokům oceňuji rozdělení 3 hodinové přednášky na 1,5 dvouhodinové - ve výsledku se lépe udrží pozornost. Lépe vypadá také nový formát zápočtového testu. Co zlepšit: především začít počítat příklady - včetně postupu na tabuli, alespoň ty počáteční. Vytvoření sbírky příkladů pro tento předmět a aktualizace skript dle přednášené látky. Ideálně spolu s úpravou prezentací do podoby, která by mohla být publikovatelná na MyDMS.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky jsou celkem v pořádku. Ale neodpovídají náročnosti zápočtu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Rozhodně stojí zato na ně chodit (bez účasti to musí být opravdové peklo), navíc jsou efektivní a zajímavé.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky bych oživil necom, aby tam studenti tak neusinali
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Efektivitu, hluboké porozumění.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Jeho zápal pro termohydrauliku
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Cvičení by měla být doopravdy cvičení věnovaná příkladům. Takovým příkladům, které se pak objevují na písemce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Vydat sbírku s řešenými příklady zkouškového typu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Více probrat příklady co jsou v zapoctovem testu, připravit na to studenty,
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Dobré osobní jednání a vstřícný přístup
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Ochotu ke konzultacím.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Porozumění látce, efektivita práce (a výkonnost obecně), pěkný zápis, opravdu kvalitní příprava na přednášky, pěkné příklady do hodin (+ poskytnutí věcného komentáře), pěkné obrázky z praxe (experimentů) ... je toho mnoho, co je na panu doktorovi jedinečné (a zároveň pozitivní).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Jeho přístup k problematice, baví ho to a věnuje tomu vse.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Přednášení, zapojení studentů
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Vydat sbírku řešených příkladů zkouškového typu k tomuto předmětu. Jinak si toho studenti odnesou pomálu (což je smutné). Méně se chovat ke studentům jako k hadru - když pedagoga někdo upozorní na chybu, tak slušní pedagogové s úsměvem poděkují - kdežto pan doktor bez hnutí brvy a bez jediného slova chybu opraví a jde dál. Slušnost není slabost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Zoufale chybí cvičení. Obtížnost zápočtu je pak o několik levelů výš, než nejsložitější příklad, který byl počítán na přednáškách.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Více počítat na cvičení to co je v zapoctovem testu, aby nebyli studenti tak zaskoceni zadáním testu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Cvičení nejsou dostatečná. I když rozumíte látce, musíte si osvojit určité postupy v praxi/příkladech. Někdo je vám prostě musí ukázat. Jinak se v tom člověk pořád plácá a dosahuje 30-40% na zápočtu. I když si pak jeden myslí, že už všemu rozumí, tak ho na písemce překvapí nějaký speciální příklad, který se v praxi dělá jinak. Např. souproud a protiproud přirozené a nucené konvekce. Víme, jak je máme řešit, ale nedokážeme je od sebe správně rozeznat. Pak už se to s vámi táhne celou písemku a zápočet vám zase uteče.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Proč se do rozvrhu nezařadí regulérní cvičení? Letos na to byla fůra času - rozhodně by to bylo efektivnější než pak o zkouškovém řešit doma příklady sám.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Příklady pouze zadané, bez společného procvičení postupu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Cvičení moc nebylo, jen e poštou základní příklady
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 25 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 3.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 25 % [1]: 4
  • 5 : 25 % [1]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 25 % [1]: 4
  • 5 : 25 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: velmi obtížný
  • 2 : 25 % [1]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký