[17UINZ] Úvod do inženýrství
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 62
- Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 62 studentů.
- Ukončilo předmět: 36 studentů.
- Průchodnost: 58 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
-
Předmět byl rozdělen na tři okruhy - technické kreslení, materiály a různé tématiky především z oblasti zákonnodárství, jaderné energetiky a životního prostředí. Obsahoval tedy mnoho informací, ale nezácházel do velké hloubky. Spočíval spíše ve všeobecném přehledu studenta.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět mi příjde, jako rozšíření všeobecného rozhledu. Myslím si, že každý kdo vystuduje vysokou školu technického zaměření by měl mít alespoň ponětí o věcech, které se probírají na tomto předmětu.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
superstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Výuka probíhala ve formě 1,5 blokových přednášek (téměř 3 hodiny). Držet 3 hodiny v kuse pozornost a při tom si aktivně dávat věci do souvislostí je nelehký úkol. Věřím, že rozdělením výuky do dvou samostatných bloků výuku zefektivní.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
zajímavéstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Určitě zajímavý a prospěšný předmět, ale přijde mi kontraproduktivní nazývat studenty prvního ročníku inženýry, jak měl pan Bouda v oblibě.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Rozhodně jsem nečekal, že se timhle stylem na jaderce nějaký předmět vubec vyučuje. Přednášky jsou vedené jako soubor mouder od pana Boudy, socialistická skripta moc společného s obsahem předmětu nemají. A hodně štěstí pokud dostanete při zkoušce otázku z jakosti nebo řj, na přednášce dostanete 2 malým písmem odněkud zkopírovanné oboustranné A4 kde půlku věcí z nich u zkoušky nechtějí a přesné definice co chtějí tam nejsou. Kdo to nemá povinné, velkým obloukem se tomuhle předmětu vyhněte.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Zajímavý předmět, kde se studenti dozví řadu užitečných věcí. Nejvíce přínosné je technické kreslení.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Některá témata bych úplně vyškrtla a místo nich bych prohlubovala ostatní (např. technické kreslení), která se s velkou pravděpodobností potom budou hodit v "normálním" životě.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [10]
Průměr odpovědi: 2.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 60 % [6]: 2
- 3 : 10 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 10 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
Průměr odpovědi: 1.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [8]: ano
- 3 : 10 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká