Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[17UINZ] Úvod do inženýrství

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 62
  • Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 62 studentů.
  • Ukončilo předmět: 36 studentů.
  • Průchodnost: 58 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
    • Předmět byl rozdělen na tři okruhy - technické kreslení, materiály a různé tématiky především z oblasti zákonnodárství, jaderné energetiky a životního prostředí. Obsahoval tedy mnoho informací, ale nezácházel do velké hloubky. Spočíval spíše ve všeobecném přehledu studenta.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Předmět mi příjde, jako rozšíření všeobecného rozhledu. Myslím si, že každý kdo vystuduje vysokou školu technického zaměření by měl mít alespoň ponětí o věcech, které se probírají na tomto předmětu.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • super
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Výuka probíhala ve formě 1,5 blokových přednášek (téměř 3 hodiny). Držet 3 hodiny v kuse pozornost a při tom si aktivně dávat věci do souvislostí je nelehký úkol. Věřím, že rozdělením výuky do dvou samostatných bloků výuku zefektivní.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • zajímavé
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Určitě zajímavý a prospěšný předmět, ale přijde mi kontraproduktivní nazývat studenty prvního ročníku inženýry, jak měl pan Bouda v oblibě.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Rozhodně jsem nečekal, že se timhle stylem na jaderce nějaký předmět vubec vyučuje. Přednášky jsou vedené jako soubor mouder od pana Boudy, socialistická skripta moc společného s obsahem předmětu nemají. A hodně štěstí pokud dostanete při zkoušce otázku z jakosti nebo řj, na přednášce dostanete 2 malým písmem odněkud zkopírovanné oboustranné A4 kde půlku věcí z nich u zkoušky nechtějí a přesné definice co chtějí tam nejsou. Kdo to nemá povinné, velkým obloukem se tomuhle předmětu vyhněte.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajímavý předmět, kde se studenti dozví řadu užitečných věcí. Nejvíce přínosné je technické kreslení.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Některá témata bych úplně vyškrtla a místo nich bych prohlubovala ostatní (např. technické kreslení), která se s velkou pravděpodobností potom budou hodit v "normálním" životě.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [10]

Průměr odpovědi: 2.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [2]: 1 (výborně)
  • 2 : 60 % [6]: 2
  • 3 : 10 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 10 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]

Průměr odpovědi: 1.11

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [8]: ano
  • 3 : 10 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká