Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Bouda Jaroslav Mgr. - [17UINZ] Úvod do inženýrství

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 45
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [10]
1:
30 % [3]
2:
30 % [3]
3:
20 % [2]
4:
0 % [0]
5:
20 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
33 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
28 % [2]
2:
28 % [2]
3:
28 % [2]
4:
0 % [0]
5:
14 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • super přednášky
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Prvně jsem se učil ze zápisků od kamarádky, ale první termín jsem nedal. V druhém termínu jsem věděl, co mě čeká a podle otázek na zkoušku jsem si našel informace na internetu. Na druhý pokus to šlo jak po másle a měl jsem za A.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Především z vlastních poznámek. Vyhledávala jsem si na internetu informace a zajímavosti o jednotlivých tématech.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Znalosti vyžadované na zkoušce jsem si odnesl ze střední školy, příprava na zkoušku byla spíše opakováním - jako materiály pro opakování mi posloužili zápisky kamarádky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Je celkem 28 otázek rozděleny do tří částí. Z každé části se vybere jedna, potom je minimálně 15min. na přípravu na papír a potom se přejde k ústní zkoušce. Pokud člověk zajde do slepé uličky tak je ztracen, tak neříkejte to o čem nic nevíte. Vždy začít tím co umím nejlépe.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • S průběhem zkoušky jsem spokojen - po vylosování otázek jsme měli dost času na vypracování a přípravu na ústní část. Moje osobní zkušenost: během zkoušení jsem dostal prostor pro vlastní "monolog" ve kterém jsem otázky vysvětlovat. ke konci zkoušení jsem pak odpovídal na dodatečné otázky, které směřovali nejen na znalosti konkrétního tématu, ale také mi pomohli rozšířit svoje povědomí o technice. Pan Ph.D. Mušálek mi svou doplňující otázkou dovedl k uvědomění proč se dural s oblibou používá v letectví - to je ten typ otázek, které vedou k pokroku ve znalostech.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Přednášky pana magistra jsem měla velmi ráda, říkal spoustu zajímavostí.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • zajímavosti
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Zápal pro věc. Při přednášce střídá tóny hlasu a komunikuje s publikem
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • nic
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 14 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 14 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 36 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 18 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 12 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 2.43

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 28 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 14 % [1]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 33 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký