Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Plajnar Martin - [18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1:
50 % [3]
2:
50 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
50 % [3]
2:
50 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Cvičení jsou vedené docela dobře. Super je dostupnost zápisů ze cvičení na stránkách, takže se člověk nemusí snažit všechno opisovat do počítače ale může dávat pozor psát si poznámky a snažit se pochopit o co tam vlastně jde.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Dává kód ze cvičení na svoje stránky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Poskytování skriptů z hodiny, snahu vysvětlit principy, najít chyby v našich programech v případě, že nefungují.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
    • Rád vysvětlí chyby v kódu, tomu co učí rozumí
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Snažil se, abychom látce rozuměli a uměli programovat, chápali jsme co děláme. Cvičící nám vysvětloval i věci z přednášky. Dával nám na internet vysvětlivky pro to, abychom se na to mohli později podívat. Na cvičeních byla dobrá atmosféra.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Dal bych více času studentům, aby se sami snažili něco naprogramovat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • někdy vysvětluje nesrozumitelně, nebo příliš rychle
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Osobně bych asi ocenila nějaké povinné úkoly během semestru, aby to člověka donutilo učit se prográmko průběžně. Protože to je předmět, u kterého je to doopravdy potřeba.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Situace obecně pro všechny předměty vyžadující práci na počítači- zkušený lektor je natolik výrazně zběhlejší v klávesových zkratkách, rychlém psaní, daném prostředí, že běžný uživatel těžko drží krok i s jeho tempem pro výuku.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 1
  • 2 : 50 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [2]: obtížný
  • 3 : 50 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 16 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký