Plajnar Martin - [18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Cvičení jsou vedené docela dobře. Super je dostupnost zápisů ze cvičení na stránkách, takže se člověk nemusí snažit všechno opisovat do počítače ale může dávat pozor psát si poznámky a snažit se pochopit o co tam vlastně jde.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Dává kód ze cvičení na svoje stránky.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Poskytování skriptů z hodiny, snahu vysvětlit principy, najít chyby v našich programech v případě, že nefungují.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
-
Rád vysvětlí chyby v kódu, tomu co učí rozumístudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Snažil se, abychom látce rozuměli a uměli programovat, chápali jsme co děláme. Cvičící nám vysvětloval i věci z přednášky. Dával nám na internet vysvětlivky pro to, abychom se na to mohli později podívat. Na cvičeních byla dobrá atmosféra.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Dal bych více času studentům, aby se sami snažili něco naprogramovat.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
někdy vysvětluje nesrozumitelně, nebo příliš rychlestudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Osobně bych asi ocenila nějaké povinné úkoly během semestru, aby to člověka donutilo učit se prográmko průběžně. Protože to je předmět, u kterého je to doopravdy potřeba.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Situace obecně pro všechny předměty vyžadující práci na počítači- zkušený lektor je natolik výrazně zběhlejší v klávesových zkratkách, rychlém psaní, daném prostředí, že běžný uživatel těžko drží krok i s jeho tempem pro výuku.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [3]: 1
- 2 : 50 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [2]: obtížný
- 3 : 50 % [3]: středně obtížný
- 4 : 16 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký