Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 46 / 356
  • Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 356 studentů.
  • Ukončilo předmět: 174 studentů.
  • Průchodnost: 48 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [43]
    • Skvělí předmět pro ty co se v programování ještě tolik neorientují
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Nic nemám
      Lolita Korkina role předmětu: V
    • Byl jsem pouze na jeho první přednášce: Přednes Ph.D. Jarýho byl hodně monotóní - stále stejný tón i tempo hlasu. Během přednášky nebyl cítit ani kontakt mezi přednášejícím a obecenstvem (tj. "Opravdu přednáším způsobem, který mohou mí posluchači následovat? Následují vlastně myšlenkový tok, který přednáším?"). Přestože mě programování baví, způsob přednesu mě odradil od dalšího docházení na jeho přednášky - během 1. semestru jsem se proto rozhodl programování studovat pouze skrze cvičení a samostudium.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Celkově nevím proč tento předmět má i obor Jaderné Inženýrsví, příjde mi to fakt zbytečný...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Cvika super.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Dobrý úvod do programování, i když nevím, jestli je C++ tím správným jazykem pro začátek - obzvlášť pro úplné nováčky. Vzhledem k tomu, že předmět je pouze zápočtový, mi přišly přednášky nadbytečné - stačilo reálně chodit pouze na cvičení.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Jelikož jsem byla v programování úplný začátečník, občas jsem si říkala, jestli na mě cvičící vůbec mluví česky. Postupem času se to ale trochu zlepšilo.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Je to asi docela užitečné.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Jistě užitečný předmět, ale pro někoho, kdo nikdy neprogramoval, je to spíš takový náhled.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Na přednášky jsem nechodila...myslím, že mi to neuškodilo.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Naučíte se základy a na přednáškách i pár pokročilých věcí.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Název jednoznačně vypovídá o předmětu samotném. Pro studenty bez větších programátorských zkušeností je to velmi užitečný předmět. Mě osobně opravdu bavil. Pro pokročilejší programátory však nejspíš dost nuda.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • ok
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • pohodka
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Pokud trochu programovat umíte, přednášky můžete oželet. Nejvíce se naučíte na cvikách. Vše ozkoušíte sami a případné díry ve vědomostech vyplníte googlem.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • pro mě zábavný předmět, pro ty, co už mají zkušenosti s programováním vcelku jednoduché
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Pro neznalce programování docela těžké.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Pro získání zápočtu účast na přednáškách není třeba.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Předmět, kterým část studentů projde bez většího úsilí a ta druhá, počítačově negramotná, ho bude nenávidět víc než analýzu.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
    • Předmět vhodně prováděl programováním i úplné nováčky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Přednáška z programování se mi zdála zbytečná. Nahradila bych ji dalším cvičením, během kterého si student programování "osahá".
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášku ZPRO jsou spíše pro ty, kteří nechápou co dělat na cvičeních. Opravdová výuka programování ale nemůže probíhat pouze teorií, je třeba si vše vyzkoušet na cvičení a pokud člověk umí trochu programovat a chápe co se děje na cvičení, je zbytečné chodit na přednášky. Předmět poskytuje základní znalosti jazyku C++ dostatečně podrobně a zároveň i pro ty, kteří na počítači sotva spustí třeba defragmentaci disku.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Přednášky byly hodinami klimbání a štípání se, zatímco cvičení mnoho nenaučilo.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Přednášky byly naprosto zbytečné.. Vše, co se probralo na přednášce, stihl cvičící obvykle vysvětlit během pár minut. Proto na přednášky chodilo kolem 5 lidí..
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky hrozné. Cvičení dobré.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • přínosné
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Seznámí vás se základním programování v C++
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Super vec!
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Takový úvod do programování, pokud jste na průmce/gymplu vůbec neprogramovali tak se hodí, pokud už programovat umíte zvažte radši expresní zápočet, ať to máte co nejdříve z krku.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Umět programovat, je super věc. Ale osobně neznám nikoho kdo by doporučil jako první programovací jazyk C++.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Úplné základy, nižší nároky oproti jiným fakultám.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Úroveň a obtížnost byla odpovídající, nebyla příliš vysoká a tak nás neodradila, což oceňuji, protože jsem se díky tomu naučil základy programování.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Velice zajímavý předmět. C++ nemám co vytknout.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Výborně naplánovaný předmět, nemusí se ho bát ani ti, kteří programování nikdy neviděli. Někteří cvičící dávají možnost tzv. expresního zápočtu, který si mohou udělat studenti co už programovat umí a potom už nemusí chodit na cvičení.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • zábavný pro lidi, co opravdu chtějí nebo umějí programovat
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Základy programování v C++, probírá se úplně od začátku, předchozí zkušenosti nejsou nutné.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Zbytečné přednášky, nikdo tam nechodí a není se čemu divit.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Získání nové dovednosti, které se neztratí. Ke konci už náročnost docela vzrostla a kdo se o to moc nezajímal, tak se brzy ztratil a dost se v tom plácal.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Myslím si, že předmět splnil očekávání. Myslím si, že v postavení vedle třech pilířů prvního semestru (MAA, LAA, MECH) se z programování stává pro studenty spíše vedlejší předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Úvod do programování v C++.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Vtipný predmet. Ak viete programovať, dáte to ľavou zadnou hneď na začiatku semestru, ak nie, tak ľavou zadnou na konci semestru.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Dobre pro ziskani prehledu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Uf, mám to za sebou a doufám, že už nikdy nebudu muset programovat.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [46]

Průměr odpovědi: 2.13

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 21 % [10]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [23]: 2
  • 3 : 23 % [11]: 3
  • 4 : 2 % [1]: 4
  • 5 : 2 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [46]

Průměr odpovědi: 1.10

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 82 % [38]: ano
  • 3 : 4 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká