Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Belal Alkomiet Ing. - [18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
0 % [0]
3:
50 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
50 % [2]
2:
0 % [0]
3:
50 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Kdo látce neporozuměl, k tomu si vždy sedl a látku mu srozumitelně vysvětlil. Oceňuji snahu něco naučit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Mluví primárně anglicky. Když nic jiného tak si procvičíte jazyk.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Snažil se věnovat jednomu každému z nás. Když někdo nerozuměl, tak se snažil vysvětlit i lámavou češtinou. Já byl naprostý začátečník a něco jsem se na hodinách naučil. Škoda jen, že to k zápočtu nestačilo.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Komunikace se studenty. Většinu problémů řešíte stylem pomož si sám nebo se zeptej souseda.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Měly se zadávat těžší příklady. Pro někoho jako já, byly některé hodiny nudné. I když bylo na druhou stranu dobré, že pak látku chápal každý.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Možná někdy ubrat s kolínskou.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Občas bylo složitější látku pochopit také částečně kvůli jazykové bariéře.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Na cvičení ze ZPRO jsem se vždy těšil k tomu, že se naučím něco nového. To jsem třeba u cvičení z analýzy říci nemohl.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Na cviku se zopakovali informace z přednášky, pak se podle nich programovalo. Přednáška se tímto stává zbytečná.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 50 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 25 % [1]: obtížný
  • 3 : 25 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 50 % [2]: velmi lehký