Belal Alkomiet Ing. - [18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Kdo látce neporozuměl, k tomu si vždy sedl a látku mu srozumitelně vysvětlil. Oceňuji snahu něco naučit.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Mluví primárně anglicky. Když nic jiného tak si procvičíte jazyk.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Snažil se věnovat jednomu každému z nás. Když někdo nerozuměl, tak se snažil vysvětlit i lámavou češtinou. Já byl naprostý začátečník a něco jsem se na hodinách naučil. Škoda jen, že to k zápočtu nestačilo.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Komunikace se studenty. Většinu problémů řešíte stylem pomož si sám nebo se zeptej souseda.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Měly se zadávat těžší příklady. Pro někoho jako já, byly některé hodiny nudné. I když bylo na druhou stranu dobré, že pak látku chápal každý.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Možná někdy ubrat s kolínskou.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Občas bylo složitější látku pochopit také částečně kvůli jazykové bariéře.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Na cvičení ze ZPRO jsem se vždy těšil k tomu, že se naučím něco nového. To jsem třeba u cvičení z analýzy říci nemohl.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Na cviku se zopakovali informace z přednášky, pak se podle nich programovalo. Přednáška se tímto stává zbytečná.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 50 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 25 % [1]: obtížný
- 3 : 25 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 50 % [2]: velmi lehký