Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Celný David Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 20
  • Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [5]
1:
20 % [1]
2:
60 % [3]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
20 % [1]
2:
60 % [3]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Nic nedává zadarmo, donutí vás připravovat se na další hodinu. Domácí úkoly dává často z ohvězdičkovaných příkladů a hodnotí je celkem přísně. Takže na konci semestru nejste překvapeni stylem hodnocení doc. Pošty. Je ochotný uspořádat nepovinné hodiny navíc.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Oceňuji snahu něco naučit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Přátelský, vstřícný, spravedlivý a někdy i s odřenýma ušima vtipný. Pokud je student slušný k němu, oplácí stejnou mincí. Má pochopení i pro ztracené případy a rozmlouvá to těm, kteří to chtějí vzdát.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Někdy ubrat na emocích.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Očekává mnoho. Člověk, který na gymnáziu neměl limity, derivace ani integrály se jen těžko chytne.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Ze začátku místo dlouhého mučení u tabule by měl raději látku nejprve vysvětlit. Látku by měl vždy nejdříve stručně projet, pak by měl udělat pár příkladů na tabuli a až teprve poté začít vybíjet žáky u tabule.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Požadavky různých cvičících a obtížnost jejich testů se velmi liší. Buď máte cvika jednoduchá a narazíte u Pošty, nebo vás náročnost zkoušky nerozhodí, ale máte málo bodů z praxe.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Se všemi volitelnými předměty časově nezvládnutelné.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1
  • 2 : 60 % [3]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 60 % [3]: obtížný
  • 3 : 40 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký