Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 53 / 261
  • Procento hodnotících: 20 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 261 studentů.
  • Ukončilo předmět: 193 studentů.
  • Průchodnost: 73 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [48]
    • Základ
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Důležité základy.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Analýza je super, když si člověk zvykne.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Analýza je zřejmě nejtěžší předmět s nejmenší propustností v 1.semestru. Ale také je asi nejzábavnější. Důrazně doporučuji se připravovat z hodiny na hodinu, jinak je konec a prakticky vše budete muset dohnat během zkouškového.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Analýza, limity, derivace...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Asi nejtěžší předmětu z celého prvního semestru. Pan docent Pošta se stal strašákem ne jednoho prváka.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Během cvičení by se měli trénovat důkazy. Byly prakticky celým obsahem zkoušky.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • cviceni.. co na to rici
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Cvičení z matematické analýzy byla velmi prospěšná, byla formou počítání příkladů u tabule studenty, takže to donutilo se na probíranou látku alespoň trochu podívat i v průběhu semestru. Kredity byly jen za docházku. Přednášky od pana docenta byly kvalitní a humor také nechyběl.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Dobry predmet, ktory rozvija nase zmyslanie.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Docela těžký predmet.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Doporučuji chodit na přednášky. Hodí se dělat teoretické domácí úkoly a dobře napsat 3 testy, aby vám byla odpuštěna praktická část zkoušky. Zpětně celkem lituji toho, že jsem nevyužila pomoc tutorů, nebo nechodila na konzultace. Ve výsledku hodnotím tento předmět jako bezkonkurenčně nejtěžší předmět zimního semestru.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Fundamentální předmět pro studium na FJFI.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Je celkem důležité si v průběhu semestru držet přehled ohledně praxe aby jste udělali praktickou část na třetiny, nemuseli to psát ve stejný den (z celého semestru) společně s teoretickou částí. Pak velmi doporučuji dělat domácí úkoly. Na rozdíl od paní docentky Dvořákové si pan docent Pošta váží alespoň aktivity a dá vám nějaké procenta (i za ne úplně správné řešení), které dost pravděpodobně budete potřebovat k dokončení teoretické části. Ideálně věnovat se každému domácímu úkolu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Je to borec. Člověku se vysmál, ale neskutečně uměl pomoct a na hodinách byla i legrace, což se na fjfi tak často nestává.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Je to předmět, který se dá naučit ze skript, ale přednášku jsou velice prospěšné. Na cvičení se opakují nabyté znalosti, jako u většiny předmětů.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Jistě nejtěžší a nejnáročnější předmět prvního semestru.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Látka ze střední, ovšem náročnost je mnohem větší.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Masakr
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Matematická analýza je náročný předmět.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Matematická analýza je určitě velmi zajímavý a užitečný předmět, ale v kombinaci s panem docentem Poštou je to čiré ZLO!
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Na přednáškách jsem měl různé pocity: zoufalství, překvapení, když jsem něco pochopil, údiv, podivný pocit z Pošty. Je dobré průběžně v semestru opakovat a snažit se pochopit teorii, ale dá se to zvládnout i o zkouškovém. Cvika jsou o něco lepší. Je důležité napsat průběžné testy alespoň na 50% a nechat si je uznat, protože to velmi zlehčí zkoušku.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Náročný předmět, který podá základní vhled do opravdové matematiky. Díky analýze člověk krásně vidí propojenost a význam věcí, se kterými se pracovalo na stření škole.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Nejnáročnější předmět, napište dobře praxi a dělejte teoretické úlohy pokud je to možné.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Nejobtížnější předmět, vyplatí se pracovat během semestru. Posílejte teoretické úkoly.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Největší šok ze všech.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Nutné peklo, kterým musí projít každý prvák.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Obsah látky se zdá být více povědomý a méně exotický než například LAL. Tudíž by se mohlo zdát, že předmět bude schůdnější. Neplatnost takové implikace si čtenář jistě sám lehko dokáže, dříve či později.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Ocenil bych, když by občas přednášející "nastínily" k čemu vlastně probíraná látka vede, například: "pochopení pojmů jako je spojitost a diferencovatelnost vede k pochopení a odvození Taylorova polynomu, díky kterémů budeme pak schopni aproximovat fce" - jinými slovy: Přestože na přednášce hovoříme o látce, která má v technice své uplatnění, je dobré na to uplatnění poukázat. (neodsuzuju abstrakci, ale je nutné vědět proč se v ní pohybujeme tj. k čemu tyto znalosti jsou)
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • ok
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Požadavky byly jasně stanoveny, hodinová dotace je adekvátní. Obecně je těžké hodnotit, protože analýza prostě někde začíná a otázka je, jak daleko před touhle úrovní skončili studenti na SŠ.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • Proč ne.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Pro základ studia matematiky poměrně zmatený vstup.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Přednáška byla dobrá. Na přednášce by se mohla zvětšit písmena na tabuli.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • přínosné
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • takové rozšíření většinou věcí, které člověk zná ze střední školy, ale podstatně složitější verze
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Témata na přednáškách byla systematicky přednášena, úměrným tempem.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Těžký, ale samozřejmě velmi potřebný a vcelku zajímavý předmět.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Těžký předmět. Pro studenty, co chtějí jen variantu B příliš mnoho důkazů.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Těžký předmět s nedostatkem vysvětlení důkazů.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Velice zajímavý předmět.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi zajímavý předmět. Výhodou je mít dobré základy ze střední školy, jinak se člověk může dost trápit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zajímavý, ale velice obtížný.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zajímavý předmět
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • zmatky, zmatky
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • z velké části rozvíjí a zpřesňuje pojmy známé ze střední školy
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Stěžejní předmět v prvním semestru. Obtížná zkouška
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi dobře vedená cvičení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [53]

Průměr odpovědi: 1.79

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 41 % [22]: 1 (výborně)
  • 2 : 43 % [23]: 2
  • 3 : 9 % [5]: 3
  • 4 : 5 % [3]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [53]

Průměr odpovědi: 1.09

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [4]: nevyjádřeno
  • 2 : 79 % [42]: ano
  • 3 : 3 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 1 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká