Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Chadzitaskos Goce prof. Ing. CSc. - [02GR] Grupy a reprezentace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 9
  • Procento hodnotících: 44 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Pokud si člověk mezi přednáškami věci trochu projde a pochopí, tak se na přednášky vyplatí chodit a něco vám opravdu dají. Grupy mi nepřišly tak těžké na pochopení (jako např ELMA), takže na přednášce se s panem profesorem dá držet krok a třeba se vám občas povede i nějaký nadhled nad věcí :-)
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Ztrata casu.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Celkem zmatek ale da se to.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Nejlepší je si sehnat učebnici Dummit-Foote: Algebra, podle které to Chadzi sestavoval. V té ale nejsou reprezentace, ty dělal podle nějakých po škole kolujících PDF. Ve wikiskriptech chybí pár věci (Většinou ty, o kterých Chadzi tvrdil, že jsou snadný přece, ne? To by mohly dělat děti na základní škole a šlo by jim to pomalu líp než mně.) a ty se musíte doučit jinak z výše uvedeného.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Vlastní zápisky + wikiskripta + Dummit tam, kde se důkazy rozcházely/nedávaly smysl/...
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Wikiskripta byla nastesti jiz v dobrem stavu a zcela pokryvali obsah predmetu. Doufame, ze do dalsiho roku budou jeste lepsi. Naprosto doporucuji si (v pripade, ze na prednasku pujdete) wikiskripta vytisknout a psat si poznamky, co chybi/prebejva/je potreba opravit, a nasledne wikiskripta vypelsit, aby ti po vas jiz nemuseli na prednasku vubec... Krome jineho Lenka poslala kompletni a vytecnej material ohledne reprezentaci a je vic nez dobre si cist vety a dukazy z Dummita, kde jsou dany do kontextu
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Rozdíl mezi teorií a praxí se zde trochu stírá, na začátek člověk dostane 5 otázek, z toho dvě věty i s důkazem. Velmi jsme ocenili možnost předtermínu ještě před Vánoci!
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • To nejde slovy popsat. Nakonec ale všichni dostali A.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Zkousku za me udelal zkousejici sam :) Neni duvod zkousene trapit takovouhle volovinou, takze je velice mirny. Dovoluje jednu otazku z 5ti zcela nevedet. Zbytek je ochoten vam nadiktovat... Nechce davat spatne znamky (C>) a tak premlouva jedince o navrat a predvedeni te dane veci, kde mel nestastnik nedostatky
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Přátelský přístup, historky, čaj o přestávce, ... je toho dost :-)
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Snahu vysvetlit a predat "nepredatelne" - lidskou zkusenost s aparatem. Nicmene vzhledem k chaotickemu vykladu a neschopnosti dokazat i nejtrivialnejsi tvrzeni je tato snaha zcela zatracena.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Jak všichni víme z ELMy, přednášky pana profesora nepatří mezi ty nejpreciznější/nejsrozumitelnější/.... (pozorný čtenář si jistě rád doplní sám). Nicméně grupy mu sedí o mnoho lépe, alespoň podle mého názoru. Co by mohl pan profesor zlepšit? No, nevím, bylo to takové zmatené, ale nakonec velmi pochopitelné...
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Precist si pripravu na prednasku dopredu a dat prednaskam linearni strukturu, doplnit si do poznamek dukazy vsech tvrzeni vcetne vysvetleni, aby v pripade, kdy neni schopen tvrzeni udelat u tabule z hlavy, mohl aspon opsat spravne dukaz z poznamek
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 66 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 33 % [2]: Wikiskripta
  • 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5