Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02GR] Grupy a reprezentace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 13
  • Procento hodnotících: 30 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 13 studentů.
  • Ukončilo předmět: 9 studentů.
  • Průchodnost: 69 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
    • Látka je celkem jednoduchá, než se dostanete k Sylowově větě, která je složitá a ze které Chadzi zkouší úplně každého. Reprezentace už jsou potom zase celkem snadné.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Nazev predmetu slibuje zajivavy uvod do ve fyzice dulezitych partii matematiky, nicmene vysledek je velke zklamani. Obsah prednasek je rozvrzen tak, ze 80% pokryva uvod do grup a teprve posledni dve prednasky se venuje reprezentacim a Shurovym lemmatum. Obsah tez asi z tretiny opakuje veci z predmetu ALG. Suma sumarum jde dle meho nazoru o zcela zbytecny predmet - ti, kdo absolvovali ALG maji zaklad z teorie grup vyrazne sirsi a lepsi, ti, kdo ALG nemeli se dozvi velice spatny zaklad - vse je tlaceno jednim a to zcela nezajimavym smerem a neni podan obecny prehled o teorii konecnych grup. Navic probrana latka je ve fyzice temer neaplikovatelna a naopak to, co se z konecnych grup ve fyzice vyskytuje se na prednasce nezduraznuje. Navic podtrzeno velice spatnym zbusobem prednaseni. Predmet je matematickeho razeni a tak by mel byt, dle meho nazoru, prednasen na KM, kde vyrcene vety dovedou dokazat.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Takový místy trochu zmatený úvod do grup. Bohužel, reprezentacím nebyl věnován dostatek času, i když bychom je asi všichni potřebovali...
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Zjimavy uvod do grup
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [4]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 50 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká