Dlask Martin Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 21
- Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Byl úplně skvělý. Dobře a efektivně učil. Vše dokázal srozumitelně vysvětlit. Všechno jsme stíhal v pohodě.. i s předstihem.. cvičení byly vtipné.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Fešák.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
-
je nakažlivě energický, věčně v dobré náladě, umí vše perfektně vysvětlit, pozorně reaguje na dotazy, sleduje míru pochopení a vrací se k nepochopené látce, vše dostatečně procvičuje, vyvolané u tabule neschazuje, ani neponižuje, naopak je výjimečně trpělivý, ochotný sejít se i mimo naplánovanou výuku, v pohodě stíhá probrat povinnou látku a vždy ochotně věnuje čas námi navrženým příkladůmstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Nezpochybnitelný kandidát na zlatou křídu. Jeho tempo je vražedné. A nakažlivé. Kdyby někdo vymyslel, jak transformovat jeho elán na energii, mohla by se celá teorie fúze založit do archivu jako přežitá.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
-
Pan Dlask je velmi milý a ochotný člověk. Vše srozumitelně vysvětlí. Lepšího cvičícího jsme si ani nemohli přát. Děkujeme :)studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
výbrný cvičící, ve všem nám vyšel vstříc a vše nám vysvětlil dopodrobnastudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Mohl by na procvičování vybírat i těžší příklady, aby případná praktická část zkoušky nebyla tak traumatická.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
-
možná zahrnout více zvláštních, neobvyklých, něčím obtížných příkladůstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
O ničem nevím.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Neuškodilo by sjednocení struktury jako na algebře. Nároky jednotlivých cvičících se velmi liší, takže zatímco u někoho si člověk trsá v rytmu samby ve sladké blaženosti, u jiného sotva popadá dech a vleče nohy. Až do zkoušky, kdy se situace obrátí.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [7]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 14 % [1]: středně obtížný
- 4 : 85 % [6]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký