Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Dlask Martin Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 21
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Byl úplně skvělý. Dobře a efektivně učil. Vše dokázal srozumitelně vysvětlit. Všechno jsme stíhal v pohodě.. i s předstihem.. cvičení byly vtipné.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Fešák.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • je nakažlivě energický, věčně v dobré náladě, umí vše perfektně vysvětlit, pozorně reaguje na dotazy, sleduje míru pochopení a vrací se k nepochopené látce, vše dostatečně procvičuje, vyvolané u tabule neschazuje, ani neponižuje, naopak je výjimečně trpělivý, ochotný sejít se i mimo naplánovanou výuku, v pohodě stíhá probrat povinnou látku a vždy ochotně věnuje čas námi navrženým příkladům
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Nezpochybnitelný kandidát na zlatou křídu. Jeho tempo je vražedné. A nakažlivé. Kdyby někdo vymyslel, jak transformovat jeho elán na energii, mohla by se celá teorie fúze založit do archivu jako přežitá.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • Pan Dlask je velmi milý a ochotný člověk. Vše srozumitelně vysvětlí. Lepšího cvičícího jsme si ani nemohli přát. Děkujeme :)
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • výbrný cvičící, ve všem nám vyšel vstříc a vše nám vysvětlil dopodrobna
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Mohl by na procvičování vybírat i těžší příklady, aby případná praktická část zkoušky nebyla tak traumatická.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • možná zahrnout více zvláštních, neobvyklých, něčím obtížných příkladů
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • O ničem nevím.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Neuškodilo by sjednocení struktury jako na algebře. Nároky jednotlivých cvičících se velmi liší, takže zatímco u někoho si člověk trsá v rytmu samby ve sladké blaženosti, u jiného sotva popadá dech a vleče nohy. Až do zkoušky, kdy se situace obrátí.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [7]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 14 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 85 % [6]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký