Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Faltys Ondřej Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 30
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [6]
1:
16 % [1]
2:
50 % [3]
3:
0 % [0]
4:
33 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
16 % [1]
2:
50 % [3]
3:
0 % [0]
4:
33 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Kvalita učení.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Na začátku hodiny vždy provedl stručný teoretický úvod, snažil se postupovat rychle, abychom toho spočítali co nejvíce. Upozorňoval na věci, ve kterých se často chybuje.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • ochotný sejít se mimo běžnou výuku, ochotně odpovídá na dotazy, nesráží, neponižuje, naopak u tabule pomáhá, umí si udržet pozornost, problémy nepřehlíží, ale řeší, dobře komunikuje přes e-mail, je kolegiální
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • velká snaha nás něčemu naučit
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • Důsledněji sledovat toho, kdo počítá u tabule, aby se na chybu nepřišlo až na konci příkladu a jejím hledáním se neztrácel čas. Přece jen každý si v sešitě provádí úravy v trochu jiném pořadí, takže se nestačí jen podívat a jednoduše srovnat. A vysvětlovat by mohl raději na konkrétním příkladu, jakmile se ve snaze nám pomoct dostane k obecným definicím, obvykle se nakonec ztratí naprosto všichni.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • miň nervozity
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Občas byl poněkud zmatený.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • občas působí trochu zmatečně, někdy si neví rady s vysvětlením nepochopené látky (látce rozhodně sám dobře rozumí a vždy se snaží vysvětlení podat, spíš neumí problém ukázat z různých úhlů) možná bych ocenila více řešení obtížných příkladů ve stylu paní docentky (projektory, zobrazení matice v bázích, věta 20, ...)
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • více vysvětlovat a neodkazovat jen na přednášku
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • užitečné poznámky k řešeným písemkam
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 33 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [2]: lehký
  • 5 : 16 % [1]: velmi lehký