Faltys Ondřej Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 30
- Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
16 % [1] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
33 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
16 % [1] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
33 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Kvalita učení.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Na začátku hodiny vždy provedl stručný teoretický úvod, snažil se postupovat rychle, abychom toho spočítali co nejvíce. Upozorňoval na věci, ve kterých se často chybuje.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
-
ochotný sejít se mimo běžnou výuku, ochotně odpovídá na dotazy, nesráží, neponižuje, naopak u tabule pomáhá, umí si udržet pozornost, problémy nepřehlíží, ale řeší, dobře komunikuje přes e-mail, je kolegiálnístudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
velká snaha nás něčemu naučitstudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
-
Důsledněji sledovat toho, kdo počítá u tabule, aby se na chybu nepřišlo až na konci příkladu a jejím hledáním se neztrácel čas. Přece jen každý si v sešitě provádí úravy v trochu jiném pořadí, takže se nestačí jen podívat a jednoduše srovnat. A vysvětlovat by mohl raději na konkrétním příkladu, jakmile se ve snaze nám pomoct dostane k obecným definicím, obvykle se nakonec ztratí naprosto všichni.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
-
miň nervozitystudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Občas byl poněkud zmatený.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
občas působí trochu zmatečně, někdy si neví rady s vysvětlením nepochopené látky (látce rozhodně sám dobře rozumí a vždy se snaží vysvětlení podat, spíš neumí problém ukázat z různých úhlů) možná bych ocenila více řešení obtížných příkladů ve stylu paní docentky (projektory, zobrazení matice v bázích, věta 20, ...)studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
více vysvětlovat a neodkazovat jen na přednáškustudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
užitečné poznámky k řešeným písemkamstudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: 1
- 2 : 50 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 33 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [3]: středně obtížný
- 4 : 33 % [2]: lehký
- 5 : 16 % [1]: velmi lehký