Flusser Martin Ing. - [18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Dokáže vytvořit kontakt se svými studenty. Jeho prezentace jsou stručné a jasné. Líbí se mi interakce během vyučování - dorazíme k nějakému termínu např.: ukazatel a Ing. Flusser se zeptá "máte z toho názvu představu co by to mohlo být?" - po krátké diskuzi přijde vysvětlení - "když už víte, co to je, v jakých případech by se nám to hodilo používat?". Tahle škola hrou je výborná - osobně mi to hodně baví a při tom se i dost naučím.Dušan König studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Občasné překlepy v prezentaci.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 1
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 50 % [2]: obtížný
- 3 : 50 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký