Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAA3] Matematická analýza A3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 13
  • Procento hodnotících: 23 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Zatím jeden z nejlepších cvičících na FJFI. Cvičení má skvěle připravené. Je velice rychlý, protože látky je hodně, ale dokáže ji dobře vysvětlit. Často nenápadně vtipkuje.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • ochotu vše vysvětlit, strukturu výkladu, přehlednost, souhrn celkového výsledku dlouhého příkladu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Stihlo se všechno. Krátký výklad vět na začátku každého tématu hodně pomůže.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Možná více formalismu - aby bylo zřetelněji vidět, z čeho vycházíme. Neměl by studenty nechat tolik zacházet do slepých uliček, ale chápu jeho úmysl.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Začátek je věnován konvergenci integrálu, který se v písemkách vyskytuje snad jen u Froullaniho. Překvapilo mě, jak málo času se věnuje poslední kapitole o derivacích - nicméně tato je vcelku jednoduchá, tak zřejmě proto. Je dobré nenechat počítání až na zkouškové období, ačkoliv to k tomu svádí, jelikož nejsou zápočtové písemky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • U cvičení bych vynechal kapitolu topologie, která se v příkladech dá provést na jednom listu poznámek na internetu a radši se věnovat zkouškovým příkladům.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [2]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký