Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAA3] Matematická analýza A3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 25
  • Procento hodnotících: 32 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 25 studentů.
  • Ukončilo předmět: 16 studentů.
  • Průchodnost: 64 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
    • Třetí pokračování analýzy. Opět nejzajimavější, nejnáročnější a nejzábavnejší předmět z celého semestru
      Teodor Kováč studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Některé partie, jako například topologie, jsou náročnější na pochopení, ale pan tajemník látku podává poměrně srozumitelným způsobem s velkým množstvím příkladů a poznámek, které usnadňují pochopení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Je to předmět s velkými nároky na abstrakci. Asi nejtěžší pro mě bylo udělat si pořádek v pojmech topologie a derivací. Zato přednášky s panem tajemníkem jsou nezapomenutelné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Matematická analýza 3 - funkční posloupnosti, řady, Fourierovy řady, topologie, "zobecnění" diferenciálního počtu na obecné prostory.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Dobře koncipovaný předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zase analýza, zase o něco více z jiného světa a o něco obecnější.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Na Vránu si člověk musí zvyknout.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Nejobtížnější předmět splnil svou pověst.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
N :  Oznámkujte předmět [8]

Průměr odpovědi: 1.88

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 37 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 37 % [3]: 2
  • 3 : 25 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 87 % [7]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká