Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hanousek Vít Ing. - [18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Dobře vysvětluje, veškerý kód předvádí na tabuli, byl velice otevřený s výběrem tématu zápočtové úlohy.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Individuální přístup, když někdo něco nechápe, snaží se vždycky pomoct. Vysvětluje tak, že člověk s trochou rozumu pochopí, co se děje.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Kamarádský přístup, pochopení pro únavu studentů a má dobrou schopnost dobře učit a vysvětlovat. Při odevzdávání zápočtové úlohy se jednalo spíš o přátelské popovídání, než o prozkoušení se záměrem nachytat studenta při neznalosti.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Oproti jiným cvičícím dokázal naučit programovat i úplné nováčky, vše velmi pečlivě vysvětlil a na cvičení chodil připravený. Velmi oceňuji jeho lidský přístup.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Velice prijemny pristup a vysvetleni latky
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Rozhodně oceňuji trpělivost s těmi, kteří teprve začínají programovat a přitom zvládal ukládat o trochu náročnější úkoly pro ty, kteří se nudili. Několikrát se ujišťoval, zda všichni stíhají sledovat a chápou látku. Velice lidský přístup, nemluvil jakoby se před cvičením naučil nějaké průpovídky nazpaměť a pak je pouze nepředvedl, ale vše se snažil co nejlépe popsat.
      Lukáš Zíb studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Nic mě nenapadá.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • vše v pořádku
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Na hodinách nás donutil něco dělat, ač se nechtělo. Po krátkém vysvětlení probírané látky zadal program a nechal nás pracovat s tím, že chodil po třídě a radil. Na druhou stranu nás v případě nevědomosti nenechal trápit dlouze a program názorně sepsal.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Oceňuji systém udávání zápočtů. Ti kteří umí programovat ani nemusí chodit na cvičení, když prokážou své znalosti. Stačí se dohodnout na zápočtovém programu. Měl jsem také svůj zápočtový program, programováním se živým (pouze v jiném jazyku) a vždy mi poměrně šlo, ale i tak jsem byl rád, že jsem nevynechal téměř žádné cvičení.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [6]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký