Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hlavatý Ladislav prof. RNDr. DrSc. - [02UST1] Úvod do strun 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 11
  • Procento hodnotících: 27 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Velice zajimave prednasky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Viz hodnoceni prednasejiciho
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Že dopředu upozornil na to, že používá jinou znaménkovou konvenci, než je v učebnici, takže všechny výpočty jsou dobře modulo znaménko.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Dost často objeví nějakou nesrovnalost, pak loví něco z papíru a nakonec začne umazávat věci uprostřed výpočtu, což v sešitu dost dobře nejde a výsledkem jsou zmatené zápisky.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Nic moc, prostě zadá příklady domů, student je spočítá a předvede ostatním u tabule, přičemž Hlavatý mu do toho občas začne mluvit. Výsledkem bývá zmatek.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Zapocet je udelovan a prezentaci 2-3 domacich ukolu, jejichz vypracovani (kazdeho z nich) muze zabrat v nestastnych pripadech i nekolik hodin. Obvykle jsou vsak relativne snadne. Domaci ukoly jsou zadavany z knihy A First Course in String Theory (B. Zwiebach) a k ukolum je vzdy podrobny hint, ktery cloveka vede smerem k cily. Ukoly jsou snazsi, pokud si clovek pise kvalitni zapisky, protoze jinak musi zdroje informaci lovit v knize.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 50 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký