Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hoskovec Antonín Ing. - [02KVAN] Kvantová mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 21
  • Procento hodnotících: 23 %
Celkové hodnocení [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Ochotu se vším poradit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • snaha vysvetliť i nemožné
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Oceňuju, že se ho člověk nemusí bát, je milý a přátelský.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • zrozumiteľnosť, ochota vysvetľovať (aj viackrát), nadšenie pre preberanú látku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Občas mluví příliš rychle.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • v ničom
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Drasticky zpomalit tempo řeči a psát na tabuli pořádně a čitelně a nic nevynechávat, jemu je ta látka sice jasná, ale nám ne!
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • nedokážeme tak rýchlo premýšľať, ako vie Tondra rozprávať :)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • myslím že by vôbec neuškodili dve cvičenia do týždňa, stihlo by sa prepočítať viac príkladov a hlavne náročnejších, ktoré sú potom vyžadované na skúške
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 1
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 80 % [4]: lehký
  • 5 : 20 % [1]: velmi lehký