Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hoskovec Antonín Ing. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 14
  • Procento hodnotících: 35 %
Celkové hodnocení [5]
1:
80 % [4]
2:
0 % [0]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
80 % [4]
2:
0 % [0]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Perfektní vysvětlení látky a ochotu scházet se se studenty na konzultace.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Po domluvě byl ochotný udělat speciální cvičení před první a druhou zápočtovou písemkou. Celkově je velice příjemný a dokáže probíranou látku vysvětlit. Zároveň je do toho velice zapálený, což se občas projevuje na jeho tempu. Kdyby mi někdo řekl, že dokáže vysvětlit celý matematický aparát za 5 minut, nedivil bych se. Má parádní kontrolu docházky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Probral vše, co měl. Na každou hodinu byl připravený. Uměl odpovědět na dotazy. Většinu příkladů počítal sám, což mi vyhovovalo více, než kdyby nad každým příkladem přemýšlel student, a také jsme jich více stihli probrat. Varuje, když se objeví příklad, který studentům dělá problém nebo který je důležitý.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Být méně zbrklý. Občas byl ten zápis a postup výpočtu matoucí.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Nemůžu říct, že by mi vadilo rychlé tempo, protože jsme propočítali všechno a dokonce i srozumitelně, ale umím si představit, že by s pomalejším tempem byly hodiny příjemnější.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • U některých příkladů by bylo dobré podrobněji rozepsat postup. Občas nám potom doma trvalo přijít na to, jak se z integrálu na jeden řádek stal najednou integrál poloviční.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Velké rozdíly v náročnosti zápočtových testů.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Víc hodin týdně.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 20 % [1]: obtížný
  • 3 : 80 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký