Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kautský Václav Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 42
  • Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [9]
1:
44 % [4]
2:
55 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.56

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
44 % [4]
2:
55 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.56

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Akční hodiny, pořád jsme něco počítali, což mě dobře připravilo na zkoušku a oba zápočtové testy. I když to bylo ve čtvrtek poslední hodinu odpoledne, vždycky jsem se na cvičení těšil.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Hodně příkladů a snaha o vysvětlení.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Pohodový přístup a ochotu cokoliv prokonzultovat a dovysvětlit.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Rozumí tomu a chce to vysvětlit.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Snažil se nám vždy vyjít vstříc.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Já jsem spokojený.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Na cvičícím bylo vidět, že látce, kterou učí velmi dobře rozumí a kdykoliv mu byl položen dotaz, dokázal ho s přehledností zodpovědět. Přesto ale často působil nejistě a občas cvičením chybělo pevnější vedení.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Vysvětlovat to líp a ptát se otázky na kteté někdo odpoví. Na otázku kdo tomu nerozumí nikdo nic neřekne, ale když se zeptá, kdo to chápe ať zvedne ruku a potom ať to vysvělí spolužákům... tak to už by tam byla nějaké reakce... takhle všichni mlčí a nikdo ničemu nerozumí. Jen ti nerdi v první lavici :D ti ví snad všechno...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Matice, matice, matice... Chtělo by to 2x týdně...(ale né na úkor mechaniky, ta by měla být 3x)
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Spokojen.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi se mi líbí možnost odpuštění si praktické části zkoušky, které jsem využil - člověka motivuje se látku naučit a procvičit a pak má o zkouškovém klid na teorii. Není to ale zadarmo, když člověk jeden test zkazí, tak už ten druhý nemá moc smysl.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.56

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 44 % [4]: 1
  • 2 : 55 % [5]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 22 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [6]: lehký
  • 5 : 11 % [1]: velmi lehký