Kautský Václav Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 42
- Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
44 % [4] |
2: |
|
55 % [5] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.56
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [9]
1: |
|
44 % [4] |
2: |
|
55 % [5] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.56
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Akční hodiny, pořád jsme něco počítali, což mě dobře připravilo na zkoušku a oba zápočtové testy. I když to bylo ve čtvrtek poslední hodinu odpoledne, vždycky jsem se na cvičení těšil.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Hodně příkladů a snaha o vysvětlení.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
-
Pohodový přístup a ochotu cokoliv prokonzultovat a dovysvětlit.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Rozumí tomu a chce to vysvětlit.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Snažil se nám vždy vyjít vstříc.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Já jsem spokojený.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Na cvičícím bylo vidět, že látce, kterou učí velmi dobře rozumí a kdykoliv mu byl položen dotaz, dokázal ho s přehledností zodpovědět. Přesto ale často působil nejistě a občas cvičením chybělo pevnější vedení.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Vysvětlovat to líp a ptát se otázky na kteté někdo odpoví. Na otázku kdo tomu nerozumí nikdo nic neřekne, ale když se zeptá, kdo to chápe ať zvedne ruku a potom ať to vysvělí spolužákům... tak to už by tam byla nějaké reakce... takhle všichni mlčí a nikdo ničemu nerozumí. Jen ti nerdi v první lavici :D ti ví snad všechno...studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Matice, matice, matice... Chtělo by to 2x týdně...(ale né na úkor mechaniky, ta by měla být 3x)studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Spokojen.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Velmi se mi líbí možnost odpuštění si praktické části zkoušky, které jsem využil - člověka motivuje se látku naučit a procvičit a pak má o zkouškovém klid na teorii. Není to ale zadarmo, když člověk jeden test zkazí, tak už ten druhý nemá moc smysl.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.56
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 44 % [4]: 1
- 2 : 55 % [5]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 22 % [2]: středně obtížný
- 4 : 66 % [6]: lehký
- 5 : 11 % [1]: velmi lehký