Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kollert Ondřej Ing. - [01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [9]
1:
66 % [6]
2:
33 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
66 % [6]
2:
33 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • chuť učit, rád vše ochotně vysvětlí, pomůže
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Přátelský přístup, příjemná atmosféra na cvičeních, ochotný vysvětlit vše potřebné. Stihli jsme dostatek typových příkladů potřebných k zápočtovým a zkouškovým písemkám.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Cvičící je úplně skvělý, stihli jsme všechno, co jsme měli. Líbila se mi organizace hodin a taky se mi moc líbilo, že byl vstřícný a dalo se s ním na všem domluvit. Na cokoliv se člověk zeptal, tak mu odpověděl, a i když se možná člověk zeptal jako blbec, tak Ondra z něj blbce nedělal, což bylo moc příjemné. Rozhodně Ondru doporučuji za cvičícího.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Neformální přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Ochota s čímkoli pomoct, přátelská atmosféra během cvičení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PV
    • pohodová atmosféra, stihli jsme vše co jsme měli (nebo jsem při učení na zkoušku aspoň měl ten pocit)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Super cvičící.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Snaha, příprava.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • nevím o ničem zásadním
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Možná jen ve schopnosti utišit víc ty, co vyrušují. Mnohdy se mi stane, že Ondru neslyším přes své spolužáky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • semtam působil u tabule zmateněji než my
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • vše se síhá relativně důkladně procvičit, přesto je ale potřeba důkladná příprava doma
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Cvičení by mi přišla užitečnější, kdyby polovina probraných příkladů nebyla vyřešena ve skriptech. Času je málo a radši bych si řešené příklady nechal na doma a na cvičení se věnoval více zkouškovým (tj. složitějším) příkladům.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [6]: 1
  • 2 : 33 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 88 % [8]: středně obtížný
  • 4 : 11 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký