Kollert Ondřej Ing. - [01MAB3] Matematická analýza B3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
66 % [6] |
2: |
|
33 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [9]
1: |
|
66 % [6] |
2: |
|
33 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
chuť učit, rád vše ochotně vysvětlí, pomůžestudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Přátelský přístup, příjemná atmosféra na cvičeních, ochotný vysvětlit vše potřebné. Stihli jsme dostatek typových příkladů potřebných k zápočtovým a zkouškovým písemkám.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Cvičící je úplně skvělý, stihli jsme všechno, co jsme měli. Líbila se mi organizace hodin a taky se mi moc líbilo, že byl vstřícný a dalo se s ním na všem domluvit. Na cokoliv se člověk zeptal, tak mu odpověděl, a i když se možná člověk zeptal jako blbec, tak Ondra z něj blbce nedělal, což bylo moc příjemné. Rozhodně Ondru doporučuji za cvičícího.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Neformální přístup.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Ochota s čímkoli pomoct, přátelská atmosféra během cvičenístudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PV
-
pohodová atmosféra, stihli jsme vše co jsme měli (nebo jsem při učení na zkoušku aspoň měl ten pocit)studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Super cvičící.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Snaha, příprava.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
nevím o ničem zásadnímstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Možná jen ve schopnosti utišit víc ty, co vyrušují. Mnohdy se mi stane, že Ondru neslyším přes své spolužáky.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
semtam působil u tabule zmateněji než mystudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
vše se síhá relativně důkladně procvičit, přesto je ale potřeba důkladná příprava domastudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Cvičení by mi přišla užitečnější, kdyby polovina probraných příkladů nebyla vyřešena ve skriptech. Času je málo a radši bych si řešené příklady nechal na doma a na cvičení se věnoval více zkouškovým (tj. složitějším) příkladům.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [6]: 1
- 2 : 33 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 88 % [8]: středně obtížný
- 4 : 11 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký