Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 25 / 75
  • Procento hodnotících: 33 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 75 studentů.
  • Ukončilo předmět: 44 studentů.
  • Průchodnost: 58 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [24]
    • Přednášky nebyly příliš nudné ale mě nedokázali vždy udržet vzhůru. Bylo by dobré aby ve skriptech bylo více názvů vět, protože pak člověk neví, kterou větu má přednášející na mysli.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Výborně vedený a promyšlený předmět. Dělá se několik vzájemně nesouvisejících témat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Jeden z nejlepších předmětů 3. semestru.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Nejdůležitější předmět zimního semestru 2. ročníku, je potřeba propočítat dostatek příkladů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Zatím nejlepší analýza, hlavně zásluhou docenta Krbálka. Člověk ví, do čeho jde.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • prostě analýza, důraz kladen především na pochopení a použití matematiky, než na komplikované důkazy
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Skripta dobře zpracovaná a velmi dobrý výklad látky na přednášce. Během semestru zápočtové testy a jasně daný systém udělení zápočtu. U zkoušky už se to každý termín měnilo. Na přednášce bylo řečeno: "rozstřel bude obsahovat 5 otázek a musíte mít 4" na 1. termínu byly 3 a na dalším 4.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Skvělé přednášky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Pro mě jako odpadlíka z Áčkové matematiky byla MAB3 z části opakování. Obtížnost předmětu spočívá hlavně v napsání zápočtových prací a první části zkoušky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • videa na YT+skripta+ zapisky z prednasek obsahly veskerou preblematiku predmetu + nekolik zajimavosti
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Nejtěžší předmět 3. semestru, zápočet vypadá děsivě ale každý kdo se snaží ho udělá, horší je to s ústní zkouškou, tam je potřeba umět prakticky všechno a ani tak nemá 100% jistotu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Během absolvování tohoto předmětu se člověku krásně vyjasní některé části fyziky, které v prvním ročníku byly nepochopitelné. Např. LHO, royvoje atd.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Klasická analýza vedená systémem definice, věta, důkaz. Oproti prváku už ale MAB3 nebyla takový strašák
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Nejlepší předmět zimního semestru způsobený skvělým výkladem a organizací učiva docentem Krbálkem. Jsem si jist, že si dané učivo budu pamatovat ještě hodně dlouho, jelikož v tomto předmětu jde o ucelené porozumění a souvislosti. Pokud člověk spočítá dost příkladů a uvědomí si jednotlivé vztahy, nebude mít problém.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PV
    • Předmět byl fajn, zábavnější než předchozí díly, pěkně zorganizované.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Zajímavý předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Zase o něco těžší analýza, ale látka je zajímavá a podání velmi dobré.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Legendární Krbálkovská analýza, to znamená skvěle a poutavě odpřednášená, přehršel dobrý studijních materiálů, výborně vyvážený poměr teorie a příkladů (pro neteoretiky) a hlavně absolutně objektivní zkouška.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • pokračování matematické analýzy, ale styl výkladu vcelku odlišný od Doc. Pošty. Je vidět snaha, aby student vše pochopil
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PV
    • Díky tomuto předmětu jsem začala mít ráda matematiku
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • MAB3 co víc říci.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Systematicky vysvětlováno, dobře udělané přednášky, přesně specifikované požadavky na zkoušku.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Řady funkcí, diferenciální rovnice a kvadriky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • * společně se seminářem mi 9 kr. připadá dostačující.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
N :  Oznámkujte předmět [25]

Průměr odpovědi: 1.32

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 76 % [19]: 1 (výborně)
  • 2 : 16 % [4]: 2
  • 3 : 8 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [25]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 72 % [18]: ano
  • 3 : 24 % [6]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká