Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kubeček Václav prof. Ing. DrSc. - [12ORE] Otevřené rezonátory

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 8
  • Procento hodnotících: 37 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
25 % [1]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
25 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
50 % [1]
4:
50 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.50
  • Průměr hodnocení: 3.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Zejména kvůli špatným prezentacím a nepříliš záživnému výkladu to studenty k účasti moc nemotivovalo.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • V prvé řádě cvičil Ing. Milan Frank, ne pan profesor Kubeček. Oceňuji na něm, že se snažil trochu napravit dojem z přednášek a na cvičeních živě a srozumitelně nejen počítal příklady, ale i vysvětloval kusy učiva.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Za cvičení by šlo zvládnout více příkladů. Zejména když jde v podstatě o trojčlenku nebo nějaké vynásobení a dosazení správných hodnot. I když to tak asi u tabule nemusí vypadat :), po absolvování veškeré té matematiky v nižších ročnících a na střední bychom řešení podobných příkladů měli střílet od boku.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Učil jsem se z materiálů, které jsme měli k dispozic, a ze zápisků ze cvičení. Materiály jsou ale dost špatné a určitě by stálo za to dát si s nimi více práce.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Výpisky z použitých prezentací...
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouška byla především na počítání, rozhodně nebyla lehká a dát ji za A vyžadovalo nejen rozumět látce, ale taky umět spočítat opravdu náročné příklady. Zkoušku ale neudělat se téměř nedalo, hlavně díky možnosti mít s sebou připravený tahák.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Zkouška proběhla formou velkého počítacího testu, s několika teoretickými otázkami.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Zkouška je ve formě písemky. Byla povolena jedna stránka ručně psaných poznámek. Teoretická část je jednoduchá a je celkem jasné, co se k ní potřeba znát. Příklady byly typově podobné, jako na cvičení, ale poměrně obsáhlé a o něco složitější. Rozhodně se vyplatí si všechno ze cvičení pořádně projít.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Ideálně mít trochu živější přednes. Hlavní kámen úrazu jsou však podle mě použité prezentace, sešité nahrubo z různých zdrojů, často jen ofocené kusy různých skript a materiálů s připsaným poznámkami. Na konci semestru si je člověk projde všechny znovu a zjistí, že to i relativně ujde, ale pořád je trochu škoda, že během výuky působily materiály spíš odpudivě.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Profesor Kubeček se velmi často opakoval a poté nestíhal říci vše, co chtěl. Kvůli tomu měli přednášky často hned několik hlav, ale patu žádnou. Stálo by za to rozhodně zlepšít rozvrh těch přednášek, aby se udělalo to, co se má tehdy, když se má.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Klidně by předmět snesl více cvičení, méně teorie. Ta probraná na přednáškách stejně většinou spadla z nebe bez přílišného odvození, tak může "spadnout" i na cviku.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 100 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 20 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 20 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 3.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 50 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký