Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kubeček Václav prof. Ing. DrSc. - [12UKP] Generace ultrakrátkých impulzů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 4
  • Procento hodnotících: 75 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Občas pozlobila technika v podobě špatného konektoru od projektoru. Možná se nestihlo probrat úplně vše, co bylo v plánu. Naštěstí to však nebylo nutné dohánět před zkouškou samostudiem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • komorní atmosféra, prezentace z Georgia Tech, český výklad, 100 minut
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • prezentace prof. Trebina
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Zápisky a prezentace od profesora Trebina
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Prezentace k předmětu od Prof. Trebina z Georgia Tech
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouška svou náročností odpovídala očekávání. Zkouší se podstatné věci a není nutné zabíhat do velkých detailů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • 4 otázky pokrývající všechny probrané témy
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • zkouška je formou testu, otázky jsou položeny spíše obecně, vyžadována je znalost schémat a základních parametrů systémů generace ultrakrátkých pulzů. Akorát na výsledek testu se čeká několik týdnů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Pan profesor dokázal s pomocí prezentací od pana Trebina vše důležité vysvětlit a nebazíroval na podrobném odvozování.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Přehled, zkušenosti, vzdělání
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Bylo by vhodné doplnit prezentace ještě o skripta, ve kterých by bylo shrnuté vše důležité.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Pro stěžejní kapitoly přednášek by studenti ocenili prezentace v češtině, nebo nějaký materiál srozumitelnější pro studenty. Používané kvalitní prezentace Prof. Trebina (Georgia Tech www.frog.gatech.edu) jsou studentům hůře srozumitelné v situaci, kdy prezentace je jak jinak než v angličtině a výklad na hodinách v češtině. Specifický obor navíc vyžaduje znalost a pochopení specifických termínů, které si do češtiny laik těžko přeloží. Nebo by naopak dávalo smysl mít vše v angličtině. Chápu ale, že tato klasická otázka souboje užívání jazyků k pochopení fyzikálních principů nemá snadné, časově nenáročné, řešení. Myslím, že by i mnoho studentů ocenilo, kdyby se nepřeskakovaly ty kapitoly, které jsou pak vyžadované u státnic (Prostoro-časová optika - Kostenbauderovy matice). Také by bylo pro studenty přínosné uspořádat po zkouškové písemce ještě nějakou společnou hodinu diskuze chyb, dozvědět se vysvětlení špatně pochopených záležitostí (podobně jako tomu bylo v předmětu ORE).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5