Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Malachov Martin Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 27
  • Procento hodnotících: 37 %
Celkové hodnocení [10]
1:
50 % [5]
2:
40 % [4]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
50 % [5]
2:
40 % [4]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Malachov dovedl probíranou látky vysvětlit dobře, příklady měl připravené a snažil se nám poskytovat dostatečné znalosti k úspěšnému napsání testů. Když viděl, že nějakou látku nestíháme do testu probrat dostatečně, či že některé části by zasloužili procvičit více, dobrovolně nabízel hodiny navíc. Často se zabýval prostory polynomů, které studentům dělají problémy. Studenty u tabule netrápil, když viděl, že některé příklady jsou na nás příliš složité a ještě jsme se nestihli v probírané látce zorientovat, počítal příklady sám. Tempo udával rychlé a tím nám poskytl velkou škálu příkladů k procvičování.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Měl velkou snahu vše vysvětlit, což se mu většinou dařilo. Srozumitelný výklad, rychlejší tempo, bral i těžší příklady, dobrá příprava ke zkoušce.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Oceňuju pravidelné drobné písemky na začátku cvičení, ale bylo by dobré mít možnost je vidět například opravené. Dále bylo dobré, že jsme měli přípravnou hodinu před druhou písemnou, i když by asi bylo lepší rozdělit ji na dvě kratší, protože ke konci už bylo těžké vnímat.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Precizní formulování a argumentace.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Snaží se projít co nejvíce příkladů, aby nás připravil na testy a zkoušku.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • vytrvalost nám vysvětlit látku
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Znalosti.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Vše výborně vysvětleno, skutečně, cvičení jsou pro mě největším zdrojem pochopení vět a definic z přednášek, dobou nejčastějšího "prozření". Pan cvičící Malachov podává algebru moc dobře, samozřejmě ze začátku člověk moc nerozumí o co jde.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
    • asi v ničem, byl to opravdu dobrý cvičící
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Bylo by příjemnější, kdyby se výklad odvíjel za menšího kvapu.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • cvičení byla dobrá
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Lepší přístup ke studentům, trochu pomalejší tempo.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Občasné "záblesky" arogance. "... dalo se čekat, že zde uděláte chybu, studenti zde často chybují."
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Trošku mi chyběl osobnější přístup ke studentům a některé příklady počítané na cvičeních byly až nadbytečně složité, pro požadované znalosti k testům.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Vysvětlovat trochu pomaleji s ohledem na studenty, kteří látku vidí poprvé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Z důvodu malé hodinové dotace se snažil pan cvičící někdy jet až příliš rychle, aby stihl hodně příkladů. Pro ty, kteří neměli s látkou problém, to bylo v pořádku, nicméně pro ty, co měli nejasnosti, mohlo být tempo příliš rychlé. Možná bych někdy oželel pár příkladů za cenu snížení tempa.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
    • Cvičení bylo málo a příklady byly spíše typové a zbytek si člověk musel dopočítat doma, narozdíl od matematické analýzy.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Cvičení je nedostatek, nestačí se vše dostatečně procvičit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • cvičení je příliž málo na pochopení tak složité látky. mít LALcv x týdně by určitě neškodilo
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Malá časová dotace - jedno cvičení navíc v týdnu by pomohlo. Aby bylo možné probrat celou látku, musel cvičící celou dobu vykládat a když jsme začali pokládat otázky (což ke cvičením patří), zjistili jsme, že se tím rychle dostáváme do skluzu.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velice malá hodinová dotace, pro Algebru 1 by dle mého názoru měly být raději dvě cvičení týdně.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Cvičení bylo žalostně MÁLO! Už jsem zmínil, že pro mě bylo cvičení naprosto nejpřínostnějším předmětem, ať už v MAN, ale ještě důležitější v LAL, kde je kontakt s neintuitivními termíny naprosto nutný, aby se člověk začal nějak přirozeně orientovat. Skutečně, dotace byla pro tento předmět neuvěřitelně malá, což je škoda, protože to podle mě zbytečně snižuje i úroveň přednášek i přínos předmětu jako celku.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Málo hodin, vůbec by neuškodila 4hodinová dotace.
      Klára Stefanová studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.60

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [5]: 1
  • 2 : 40 % [4]: 2
  • 3 : 10 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 40 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 60 % [6]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký