Márová Kateřina Mgr. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 18
- Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Blízký kontakt se studentem, jasné požadavky, prostor pro otázky.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
-
Dávala nám množství přípravy i na doma, pro ty kdo chtěli a měla úžasně zpracované přípravy pro sebe i pro nás. Postarala se, abychom látce rozuměli a uměli ji využívat. Na cvičeních byla dobrá atmosféra a cvičící se nám věnovala dostatečně i každému zvlášť.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Dobré studijní materialy, vstricnoststudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Ke každému tématu jsme dostali papír s větami a sadou příkladů, které bychom měli spočítat.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Schopnost vysvetlit problematiku, dokonca zaujimavym sposobom a s kazdodennou davkou humoru. Bolo to vzdy v prijemnej atmosfere a cviciaca nam velmi ochotne davala rady a svoje skusenosti. Som absolutne spokojna, cviciaca je velmi prijemny dobry clovek.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Ze začátku mi přišlo vedení cvičení stylem, kdy si studenti počítají příklady sami a cvičící je obchází jestli všechno chápou docela zvláštní, ale nakonec se to ukázalo jako opravdu dobrý způsob. Cvičící byla vstřícná a vždycky všechno dopodrobna vysvětlila. Řešené příklady ze cvičení i s vysvětlením má vypracované na stránkách na internetu. Opravdu super.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
-
Jediny detail je, ze by viac ludom vyhovovalo, aby sa pocitalo na tabulu. Viac ukazkovych prikladov by sa hodilo, zvlast pre tych ktori to nevedia pocitat.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Je třeba navázat lepší kontakt s docentem Poštou, to ovšem nevím, v čí je kompetenci.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
-
Mě osobně více vyhovuje cvičení, kde se počítá u tabule, než samostatně v lavicích.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Na některých cvičeních byla výuka až moc individuální, ovšem na druhou stranu rychlejší mohli počítat a pomalejší stihli pochopit, čemu zatím nerozuměli, mohli se na cokoliv zeptat.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
všechno je fajnstudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Vhodne, ze ich je dvakrat viac ako inych cviceni - je to na mieste.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [7]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 42 % [3]: středně obtížný
- 4 : 28 % [2]: lehký
- 5 : 28 % [2]: velmi lehký