Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Márová Kateřina Mgr. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 18
  • Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Blízký kontakt se studentem, jasné požadavky, prostor pro otázky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Dávala nám množství přípravy i na doma, pro ty kdo chtěli a měla úžasně zpracované přípravy pro sebe i pro nás. Postarala se, abychom látce rozuměli a uměli ji využívat. Na cvičeních byla dobrá atmosféra a cvičící se nám věnovala dostatečně i každému zvlášť.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Dobré studijní materialy, vstricnost
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Ke každému tématu jsme dostali papír s větami a sadou příkladů, které bychom měli spočítat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Schopnost vysvetlit problematiku, dokonca zaujimavym sposobom a s kazdodennou davkou humoru. Bolo to vzdy v prijemnej atmosfere a cviciaca nam velmi ochotne davala rady a svoje skusenosti. Som absolutne spokojna, cviciaca je velmi prijemny dobry clovek.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Ze začátku mi přišlo vedení cvičení stylem, kdy si studenti počítají příklady sami a cvičící je obchází jestli všechno chápou docela zvláštní, ale nakonec se to ukázalo jako opravdu dobrý způsob. Cvičící byla vstřícná a vždycky všechno dopodrobna vysvětlila. Řešené příklady ze cvičení i s vysvětlením má vypracované na stránkách na internetu. Opravdu super.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • Jediny detail je, ze by viac ludom vyhovovalo, aby sa pocitalo na tabulu. Viac ukazkovych prikladov by sa hodilo, zvlast pre tych ktori to nevedia pocitat.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Je třeba navázat lepší kontakt s docentem Poštou, to ovšem nevím, v čí je kompetenci.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Mě osobně více vyhovuje cvičení, kde se počítá u tabule, než samostatně v lavicích.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Na některých cvičeních byla výuka až moc individuální, ovšem na druhou stranu rychlejší mohli počítat a pomalejší stihli pochopit, čemu zatím nerozuměli, mohli se na cokoliv zeptat.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • všechno je fajn
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Vhodne, ze ich je dvakrat viac ako inych cviceni - je to na mieste.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [7]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 42 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 28 % [2]: lehký
  • 5 : 28 % [2]: velmi lehký