Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Motlochová Lenka Bc. Ph.D. - [02GR] Grupy a reprezentace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 13
  • Procento hodnotících: 30 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
50 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
50 % [2]
2:
50 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Snaha vysvětlit a utřídit vědomosti z přednášky, lidský přístup
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Snahu udelat v prednaskach po panu profesorovi poradek. Nam Lenka prednasela asi polovinu prednasek a ty byly vyrazne vyssi kvality, nez prednasky pana profesora. Nicmene ani tak me jeji zbusob nedokazal k tematu obratit mou pozornost.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Asi ani není co
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Nevyvolavat k tabuli na dukazy tvrzeni, u kterych je naprosto zrejme, ze neni moznost, aby se vyvolanemu podarilo danou vec dokazat. At tedy zada ukoly na doma na pripravu, at ma clovek cas se nad veci na hodinku dve v klidu a bez stresu zamyslet a treba danou vec i vymysli. Posledni varianta je mu vec nadiktovat z poznamek, jak je ovsem resena naprosta vetsina prikladu. Dat lidem u tabule vetsi prostor, pokud projevi snahu - obcas lze k problemum pristupovat jinak nebo delat kroky uvahy v jinem poradi.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Příklady, co se na cvičení počítaly vůbec neodpovídaly tomu, co se zkoušelo. Z reprezentací nebyl jediný příklad a na zkoušce z nich byla polovina otázek.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Stalo by za snahu predelat osnovu predmetu a na cvicenich se venovat aplikacim teorie grup ve fyzice a ne dokazovani tvrzeni.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Věnovat více času na cvičení (tj alespoň nějaký) reprezentacím. A pokusit se zvětšit průnik zkouškových příkladů s příklady z cvik.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [2]: lehký
  • 5 : 50 % [2]: velmi lehký