Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Navrátil Josef Ing. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 8
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
25 % [1]
2:
75 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
25 % [1]
2:
75 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Snažil se ukázat nám tipy a triky k počítání některých typů příkladů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • vstřícný přístup, nemuseli jsme chodit k tabuli, snažil se nám látku podat jak nejlépe mohl
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Oceňuji lidský přístup jak v hodinách tak i v zápočtových testech. Milý a příjemný cvičící je ochotný látku vysvětlit. Hodiny probíhaly v pohodové atmosféře, navíc bez stresů, že budete muset k tabuli. Cvičící vzorně vypracovával příklady na tabuli, tím veškerá látka, která se měla stihnout, byla probrána a příprava z jeho hodin na zkoušku stačila.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Ze začátku působily cvičení zmatečně, postupem času jsem si uvědomil, že tomu tak není.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Někdy by bylo dobré udělat menší teoretický úvod na začátku hodiny, vypsat vzorečky, občas bylo složitější se zorientovat. Ke konci semestru se cvičící o hodně zlepšil.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • látka je náročná, možná by stálo za to dát více cvičení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Obecně počítat řešené příklady mi přijde neefektivní. Raději nechat řešené příklady jako lehké samostudium a pak třeba jen okomentovat, pokud by někdo nerozuměl a na cvičeních počítat ty zajímavější a náročnější, ve sbírce NEŘEŠENÉ, příklady.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Úkoly, které pomáhají k získání zápočtu jsou dobrá věc. Látky k probrání je opravdu hodně, na cvičeních je kolikrát těžké se chytit a vstřebávat informace až do konce.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1
  • 2 : 75 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký