Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 29 / 111
  • Procento hodnotících: 26 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 111 studentů.
  • Ukončilo předmět: 42 studentů.
  • Průchodnost: 37 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [29]
    • Lineární harmonický oscilátor!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Pěkné pokračování základního kurzu fyziky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajímavý předmět, na množství probírané látky, je málo času, stajně tak jako ve většině předmětech.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • víceméně dodělávky z ELMA a Mechaniky zaměřené na kmitání a vlnění
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Vlnění je zcela jistě důležitá část fyziky, jejíž znalost rozšiřuje obzory a snad nás i připravuje na kvantovou mechaniku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Předmět byl nakonec docela zajímavý, ale praktická čast mě moc nebavila..
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Předmět, který má tři části, jak napovídá název. Geometrická optika se téměř nedělá. Nevím, proč se do tohoto předmětu začleňuje atomová fyzika, která se později dělá pořádně na kvantové mechanice.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Atomova fyzika se vubec nestihla, jak na cvicenich, tak na prednaskach
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajímavý předmět, občas složitý, ale oproti teoretické fyzice si skoro vše lze představit. VOAF je lehčí než TEF, ale kreditů je víc.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Předmět se týká jak vlnění machnických soustav tak i vlnění jako takového. K atomové fyzice se toho na cvičení příliš nestíhá. Za to na přednášce jsem se nestačil diit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Téma mi přišlo velmi zajímavé, bohužel se nestihlo probrat celé.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • moc hezký předmět, pokud si člověk najde čas do něj opravdu proniknout
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Náročnější předmět, spousta látky a málo času na to vše probrat a procvičit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Taková směska všelijakých problémů, které se dotýkají kmitání, vlnění, optiky jako takové...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Zajímavá partie fyziky, neméně důležitá oproti jiným.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Další fyzikální předmět, který je ale narozdíl od ostatních jakousi směsicí více oblastí. Za velmi nešťastné považuji to, že se na cvikách probere jen část toho, co se probere na přednáškách, resp. je vyžadováno u zkoušky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Poměrně zajímavý předmět a pokusy.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Vlnění, optika a atomová fyzika... no hlavně to vlnění.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Další z řady fyzik, tentokrát zejména o vlnění.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Ne moc záživné přednášky, k absolování předmětu s horší známkou není třeba tam chodit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Pro studenty JI se hodí jen ta atomová fyzika.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • tento předmět mě neoslovil
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Mělo by se uvažovat o změně počtu hodin. Příklady na cvičení a zkouška jsou dvě úplně rozdílné věci. Rozdílnost zadaných příkladů a procvičovaných příkladů je značná.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Vcelku zajimave
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • velmi náročný na výpočty. Ćasto hodně komplikované a nepochopitelné.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Nic
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Předmět se zabývá především vlněním a optikou, atomovou fyzikou jen velmi okrajově.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Trochu slepenec všehosi
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Nechte přednášet Petra Novotného! Prosím, udělejte to pro budoucí studenty!
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [29]

Průměr odpovědi: 2.24

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 55 % [16]: 2
  • 3 : 34 % [10]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [29]

Průměr odpovědi: 1.04

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 3 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 79 % [23]: ano
  • 3 : 3 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká