Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pártl Ondřej Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 21
  • Procento hodnotících: 23 %
Celkové hodnocení [5]
1:
100 % [5]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
100 % [5]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Nedokážu si ho představit se špatnou náladou. Usměvavý, příjemný, ochotný a celkově pozitivní. Snaží se zapojit celý kruh a daří se mu to. Každou hodinu se píše písemka, která vás přinutí se alespoň na tu látku podívat, takže to vidím jako výhodu. Vyvolává dost často k tabuli s tím, že když to nechápete dostanete od něj dost dobré individuální vysvětlení. A ta nejdůležitější věc je že do písemek nedává nic co by jste nečekali, na rozdíl od pár dalších cvičících.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Ochota, přístup.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Ochoten přijímat zpětnou vazbu a přizpůsobit se jí. Komentuje, co dělá ten, kdo počítá u tabule. U tabule vás nesežere, nýbrž poradí. Stihl všechnu látku, kterou jsme měli probrat. Na cvičeních udělá i pár důkazů. Dává testíky, které vás donutí se na látku podívat víc, ale stačí, když jich máte správně jen pár. Pak se na testíky už učit nemusíte a vidíte, že bez přípravy jich správně spočítáte málo. Náročnost zápočtových testů mi vyhovovala.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Perfektní vysvětlení látky a kontrolní testy psané každé cvičení.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Snahu donutit studenty látku pochopit a ne se to jen naučit spočítat. Podání náhledu, co se konkrétně s určitým matematickým aparátem dá v praxi dělat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Hodit do cvičení nějaké ty teoretické úlohy. Hodně by to pomohlo u zkoušky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Poté, co někdo vyřeší příklad netradičním způsobem, by měl říct, jestli by jiný způsob byl efektivnější.(Občas jsem nevěděl, jestli je spolužákovo řešení nejefektivnější, nebo magicky vykonstruované.)
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Zápočtové testy cvičících se z mých zkušeností dost liší v náročnosti. Způsob řešení problémů se také liší u různých cvičících, např. nalezení suprema a infima dělá každá jinak. Mělo by se zdůraznit, že většina příkladů, které jsme řešili krkolomně na začátku semestru, se dá lehčeji řešit limitami a derivacemi - student si to často neuvědomí.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [5]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 40 % [2]: obtížný
  • 3 : 60 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký