Pártl Ondřej Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 21
- Procento hodnotících: 23 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
100 % [5] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
100 % [5] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Nedokážu si ho představit se špatnou náladou. Usměvavý, příjemný, ochotný a celkově pozitivní. Snaží se zapojit celý kruh a daří se mu to. Každou hodinu se píše písemka, která vás přinutí se alespoň na tu látku podívat, takže to vidím jako výhodu. Vyvolává dost často k tabuli s tím, že když to nechápete dostanete od něj dost dobré individuální vysvětlení. A ta nejdůležitější věc je že do písemek nedává nic co by jste nečekali, na rozdíl od pár dalších cvičících.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Ochota, přístup.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Ochoten přijímat zpětnou vazbu a přizpůsobit se jí. Komentuje, co dělá ten, kdo počítá u tabule. U tabule vás nesežere, nýbrž poradí. Stihl všechnu látku, kterou jsme měli probrat. Na cvičeních udělá i pár důkazů. Dává testíky, které vás donutí se na látku podívat víc, ale stačí, když jich máte správně jen pár. Pak se na testíky už učit nemusíte a vidíte, že bez přípravy jich správně spočítáte málo. Náročnost zápočtových testů mi vyhovovala.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Perfektní vysvětlení látky a kontrolní testy psané každé cvičení.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Snahu donutit studenty látku pochopit a ne se to jen naučit spočítat. Podání náhledu, co se konkrétně s určitým matematickým aparátem dá v praxi dělat.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Hodit do cvičení nějaké ty teoretické úlohy. Hodně by to pomohlo u zkoušky.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Poté, co někdo vyřeší příklad netradičním způsobem, by měl říct, jestli by jiný způsob byl efektivnější.(Občas jsem nevěděl, jestli je spolužákovo řešení nejefektivnější, nebo magicky vykonstruované.)studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Zápočtové testy cvičících se z mých zkušeností dost liší v náročnosti. Způsob řešení problémů se také liší u různých cvičících, např. nalezení suprema a infima dělá každá jinak. Mělo by se zdůraznit, že většina příkladů, které jsme řešili krkolomně na začátku semestru, se dá lehčeji řešit limitami a derivacemi - student si to často neuvědomí.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [5]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 40 % [2]: obtížný
- 3 : 60 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký