Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Polívka Ondřej Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 26
  • Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [10]
1:
80 % [8]
2:
10 % [1]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.30

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
80 % [8]
2:
10 % [1]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.30

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Počítání u tabule. Snahu vysvětlovat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Postaral se o to, abychom látce rozuměli a uměli ji prakticky využít.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Prošel vše, co s námi projít měl.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Přehlednost látky
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Rozuměl probírané látce a dokázal ji vysvětlit.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi milý, ochoten pomoct.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Všechno jsme zvládli probrat, příprava na testy byla dobrá.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Látka byla vysvětlená jasně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Čitelnost psaní
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Na první hodině "vyhrožoval" že se budou každé cvičení psát malé pětiminutovky. Na druhé hodině se jedna taková doopravdy psala ale dále už nic. Bylo by fajn doopravdy tohle dodržet aby měli studenti větší motivaci se připravovat pravidelně. Mě by to teda pomohlo.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Občas jsme moc přeskakovali a nebylo moc prostoru na dotazy.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Prezence by se mohla dělat včas, ne poté, co už podle rozvrhu mělo cvičení skončit. Už tak je na přesun mezi budovami málo času.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Ke cvičení existují ucelené sbírky příkladů, což je fajn.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Líbí se mi, že i cvičení má pod taktovkou přednášející.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Na zkoušku si stačí propočítat všechny příklady určená pro cvičení.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • V pohodě
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Cvičení by mohla být častěji.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.30

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [8]: 1
  • 2 : 10 % [1]: 2
  • 3 : 10 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 20 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 40 % [4]: lehký
  • 5 : 40 % [4]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji všem studentům, kteří se vyjádřili.
Opravdu jsem měl v plánu psát malé písemky každé cvičení, ale z časových důvodů to nebylo možné. Spojením varianty A a B předmětu Lineární algebra došlo k nárůstu typů příkladů, které bylo potřeba procvičit, ale zároveň nevzrostl počet hodin týdně. Podle mého názoru také klesla motivace, aby se studenti na písemky připravovali, protože zápočet byl udělován v podstatě pouze za docházku.
Za pozdní prezenci na několika cvičeních a někdy i horší čitelnost mého písma na tabuli se omlouvám.