Šembera Ondřej Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 20
- Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
40 % [2] |
2: |
|
60 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.60
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
40 % [2] |
2: |
|
60 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.60
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
pohodovoststudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Příprava na hodiny nebyla ideální. Občas jsme došli k příkladu, který nezvládl spočítatstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
více vysvětlit podstatustudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
zajímavéstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: 1
- 2 : 60 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 40 % [2]: středně obtížný
- 4 : 60 % [3]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký