Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Starý Radovan Ing. - [17ZEH] Základy ekonomického hodnocení

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 5
  • Procento hodnotících: 20 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Skvělě podané, člověk se opravdu něco naučí. Už se méně bojím otázek typu "Ty jsi z tý jaderky, tak jak je to s tím proudem - proč je tak drahej?".
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Prezentace pana inženýra Starého.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Byl to velmi šprýmovní test. Měl cca 15 kroužkovacích otázek a-d s jednou správnou odpovědí (občas bylo prý správně víc věcí, ale stačila jedna správná). Jedna odpověď byla vždycky šprýmovní. Testíčečeček byl hotov za cca 2 minuty.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Veselost, schopnost prezentovat, že tomu rozumí, že je schopný k nám na katedru dostat lidi z ČEZu, aby nám řekli něco o praxi. Velmi dobře se poslouchá, navíc je to sranda.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Udělat tu zkoušku trochu vážnější, přeci jenom jsme na Jaderce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5