Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01POGR1] Počítačová grafika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Předmět se skládá výhradně z přednášek, takže absence se hlídá a je třeba moc nechybět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
    • Jasné, přehledné a obrázkově doplněné prezentace k výkladu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Dokáže studenty nakopnout, aby do problémů vložili i vlastní přínos.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Stejné jako u přednášek - umět lépe motivovat ne až tak moc motivované studenty.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Ochotu vše vysvětlit, trpělivost s lidmi, kteří o předmět nevykazují až tak velký zájem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
    • Naprosto přesný a široký přehled o dané látce a problematice s ní spojené.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Lehce zatraktivnit projev, umět více prodat jinak dobře odvykládanou látku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
    • Nic mě nenapadá. Je vidět, že veškeré nedostatky byly vyřešeny.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Na zápočet musíte naprogramovať "hustý" zápočtový program alebo si odprezentujete nejakú tému na prednáške
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Cvičení i přednášky byly spojeny do jedné interaktivněji podané přednášky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 75 % [3]: obtížný
  • 3 : 25 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký