Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01MAB3] Matematická analýza B3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
55 % [5] |
2: |
|
33 % [3] |
3: |
|
11 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.56
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [9]
1: |
|
55 % [5] |
2: |
|
33 % [3] |
3: |
|
11 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.56
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
pred zacatkem nove problematiky shrnuti teoriestudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
-
Profesionalni přístup, rychle opravování testu...studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Ochotu dovysvětlit nejasnosti po cviku, adekvátně náročné minitestystudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Často počítá sám, je to rychlejší a člověk se toho i víc naučí. Navíc má vtipné komentáře a glosy. Minitestíky byly obtížností přiměřené.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
-
Místy trochu zamotané. Možná víc rozdělovat tematicky i menší části učiva. Vždy dát pořádně najevo, k čemu se snažíme v konkrétním případě dostat.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
nekdy u nacrtku vic dopodrobna vysvetlit jak se k nemu docililostudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
-
Míval jsem velké problémy stíhat výklad, většinou jsem sotva stíhal opisovat s tabule, což ovšem může být můj osobní problém.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Občas jsem se u delších příkladů ztrácela. Možná tedy více zdůrazňovat, jaké kroky a proč se chystá udělat. Být příjemnější na studenty u tabule.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Asi v ničem.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Srozumitelnější výklad dané látky, lepší orientace v dané látce.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Ke splnění předmětu nezbytné chodit.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Některé příklady jsou dle mne zbytečně početně náročné.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Pokud se člověk průběžně připravuje, tak není problém získat zápočetstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.56
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 55 % [5]: 1
- 2 : 33 % [3]: 2
- 3 : 11 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 22 % [2]: obtížný
- 3 : 77 % [7]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký