Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [9]
1:
55 % [5]
2:
33 % [3]
3:
11 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.56

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
55 % [5]
2:
33 % [3]
3:
11 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.56

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • pred zacatkem nove problematiky shrnuti teorie
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Profesionalni přístup, rychle opravování testu...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Ochotu dovysvětlit nejasnosti po cviku, adekvátně náročné minitesty
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Často počítá sám, je to rychlejší a člověk se toho i víc naučí. Navíc má vtipné komentáře a glosy. Minitestíky byly obtížností přiměřené.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
    • Místy trochu zamotané. Možná víc rozdělovat tematicky i menší části učiva. Vždy dát pořádně najevo, k čemu se snažíme v konkrétním případě dostat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • nekdy u nacrtku vic dopodrobna vysvetlit jak se k nemu docililo
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Míval jsem velké problémy stíhat výklad, většinou jsem sotva stíhal opisovat s tabule, což ovšem může být můj osobní problém.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Občas jsem se u delších příkladů ztrácela. Možná tedy více zdůrazňovat, jaké kroky a proč se chystá udělat. Být příjemnější na studenty u tabule.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Asi v ničem.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Srozumitelnější výklad dané látky, lepší orientace v dané látce.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Ke splnění předmětu nezbytné chodit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Některé příklady jsou dle mne zbytečně početně náročné.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Pokud se člověk průběžně připravuje, tak není problém získat zápočet
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.56

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 55 % [5]: 1
  • 2 : 33 % [3]: 2
  • 3 : 11 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 22 % [2]: obtížný
  • 3 : 77 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký