Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01SSM1] Seminář současné matematiky 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 7
- Procento hodnotících: 28 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Zval zajímavé hosty.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
V případě, že studenti nemají na prezentujícího žádné otázky, si měl nějaké pro jistotu připravit.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Nově byly zavedeny úkoly (důkazy atp.) pro studenty - za jejich splnění dostávali body a nejlepší tři pak byli ohodnoceni cenami.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 50 % [1]: lehký
- 5 : 50 % [1]: velmi lehký