Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [10]
1:
50 % [5]
2:
40 % [4]
3:
0 % [0]
4:
10 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.70

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
50 % [5]
2:
40 % [4]
3:
0 % [0]
4:
10 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.70

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Pozitivní přístup, snahu o to, aby "to nakonec každý dal". Ochotu poskytovat konzultaci; že rychle odepisuje na maily... Je prostě skvělý.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Oceňuji milé vystupování a snahu o komunikaci.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Energii a atmosféru na cvičeních.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Ochota poradit, pomoct a vysvětlit. Zároveň vysvětlení i "polopatě" nebo jak bych to řekl, ne přes věty a korektně ale i nekorektní vysvětlení které je mnohem jednodušší na pochopení ale zároveň upozornění na úskalí tohohle zjednodušení způsobem kterému šlo porozumět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Rozumné opravování zápočtových minitestů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Nejde z něj strach, nikoho neponižuje, je milý.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • vždy prišiel na cvičenie dobre naladený a s úsmevom, ochota pomôcť pri riešení nejakých nejasnosti v príkladoch
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Lepší připravenost, lepší komunikace s přednášejícím.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Čas od času jsme se zamotali tak, že nám pomohl jen týden pauzy před dalším cvičením. Doufám, že příští rok už bude pan Tušek na tato místa připraven.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Nevím, možná bych malinko uvítal kdyby se vždy před příkladem napsalo jednoznačně na tabuli co se počítá. Ale nevím jestli je tohle chyba hlavně cvičícího nebo spíše studentů kteří to při psaní na tabuli nenapíšou. Jelikož pak se stávalo že jsem se až na konci příkladu dozvěděl co se počítalo když se podtrhnul výsledek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • v ničom
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Ačkoli je to cvičení, tak půlka věcí, co se dělá, je spíš dodatek k přednáškám (pokocné důkazy atp.).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Cvičení dobré, probralo se to co se probrat mělo k pochopení předmětu a ke zkoušce nic podstatného nechybělo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Zápočet za alespoň 0 bodů v součtu z minitestů hodnocených -1 / 0 / +1, přičemž v minitestu byl vždy jeden ze čtyř příkladů, které byly k dispozici a mohl si je student spočítat doma (ale zase nebyly často triviální), považuji za rozumný, dobrý a v rámci možností spravedlivý nápad.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Občas se ta cvičení nedala psychicky vydržet, ale to bylo spíš látkou, než cvičícím.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.70

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [5]: 1
  • 2 : 40 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 10 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [10]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký