Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Virius Miroslav doc. Ing. CSc. - [18PRC1] Programování v C++ 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [16]
1:
68 % [11]
2:
25 % [4]
3:
0 % [0]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.44

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [15]
1:
73 % [11]
2:
20 % [3]
3:
0 % [0]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Kvalitně prohraná témata. Občas bych více ocenil konkrétní řešení konkrétních programů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Přednášky jsou ztráta času, nechodil jsem tam.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Ke všemu je uveden příklad.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Pan Virius je zřejmě odborník, který rozumí své práci. To, že ho baví přednášení studentům, ikdyž jich je třeba jen 10 oceňuji.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Přednáší s nadhledem a má ohromný přehled. Oproti ZPRO, které bylo poněkud uspávačské (pan Jarý nechť mi odpustí) příjemná změna. Bohužel programování mě nezajímá natolik, abych na nich trávila 2 hodiny týdně. Perfektní skripta.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Skvělý přednes.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Oceňuji znalosti a nadhled pana doc. Viriuse, který ví o čem mluví.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • V ničem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 20 % [3]: 50%-75%
  • 4 : 60 % [9]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [15]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 73 % [11]: 1 (výborný)
  • 2 : 20 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 6 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký