Virius Miroslav doc. Ing. CSc. - [18PRC1] Programování v C++ 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 15 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [16]
1: |
|
68 % [11] |
2: |
|
25 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
6 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.44
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [15]
1: |
|
73 % [11] |
2: |
|
20 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
6 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Kvalitně prohraná témata. Občas bych více ocenil konkrétní řešení konkrétních programů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Přednášky jsou ztráta času, nechodil jsem tam.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Ke všemu je uveden příklad.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Pan Virius je zřejmě odborník, který rozumí své práci. To, že ho baví přednášení studentům, ikdyž jich je třeba jen 10 oceňuji.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Přednáší s nadhledem a má ohromný přehled. Oproti ZPRO, které bylo poněkud uspávačské (pan Jarý nechť mi odpustí) příjemná změna. Bohužel programování mě nezajímá natolik, abych na nich trávila 2 hodiny týdně. Perfektní skripta.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Skvělý přednes.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Oceňuji znalosti a nadhled pana doc. Viriuse, který ví o čem mluví.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
V ničem.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 20 % [3]: 50%-75%
- 4 : 60 % [9]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [15]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 73 % [11]: 1 (výborný)
- 2 : 20 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 6 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 100 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký