[18PRC1] Programování v C++ 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 17 / 74
- Procento hodnotících: 22 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 74 studentů.
- Ukončilo předmět: 32 studentů.
- Průchodnost: 43 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
-
Další rozvíjení znalostí v C++. Doporučuji předtím absolvovat Základy algoritmizace.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Objektový přepis ZPRO a části ZALG.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
OOP, práce s šablonami a vyjimkami.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Programování v C++ je dle mého názoru důležitý předmět, avšak bych ocenil více praktických případů využití našich znalostí.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Velmi užitečný předmět, který doporučuji si zapsat, protože znalost objektového programovaní je základ.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
objektově orientované programování v c++, pokud člověk rozumí co se na hodinách dělá a chodí na ně, tak zápočet zadarmostudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Opakování, prohloubení znalostí ze ZPRO.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Předmět je náročný, obzvlášť pro ty, kterým i rychlé tempo v ZPRO připadalo obtížnější.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
předmět navazující na ZPRO, stěžejní jsou opět cvičenístudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Předmět prohlubuje znalosti získané v ZPRO.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
zajímavé pokračování zprostudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
nicstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Programování v C++, které je pro spoustu lidí nutností.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
-
Přednášky celkem zajímavé, akorát jsem měl velký problém s přednesem cvičícího a vůbec průběhem cvik (nikoli ale obsahem látky).studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Seznámení s dalšími prostředky jazyka C++.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [17]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 23 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 52 % [9]: 2
- 3 : 23 % [4]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [17]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 76 % [13]: ano
- 3 : 11 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 5 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká