Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[18PRC1] Programování v C++ 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 17 / 74
  • Procento hodnotících: 22 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 74 studentů.
  • Ukončilo předmět: 32 studentů.
  • Průchodnost: 43 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
    • Další rozvíjení znalostí v C++. Doporučuji předtím absolvovat Základy algoritmizace.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Objektový přepis ZPRO a části ZALG.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • OOP, práce s šablonami a vyjimkami.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Programování v C++ je dle mého názoru důležitý předmět, avšak bych ocenil více praktických případů využití našich znalostí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Velmi užitečný předmět, který doporučuji si zapsat, protože znalost objektového programovaní je základ.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • objektově orientované programování v c++, pokud člověk rozumí co se na hodinách dělá a chodí na ně, tak zápočet zadarmo
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Opakování, prohloubení znalostí ze ZPRO.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Předmět je náročný, obzvlášť pro ty, kterým i rychlé tempo v ZPRO připadalo obtížnější.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • předmět navazující na ZPRO, stěžejní jsou opět cvičení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Předmět prohlubuje znalosti získané v ZPRO.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • zajímavé pokračování zpro
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • nic
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Programování v C++, které je pro spoustu lidí nutností.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
    • Přednášky celkem zajímavé, akorát jsem měl velký problém s přednesem cvičícího a vůbec průběhem cvik (nikoli ale obsahem látky).
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Seznámení s dalšími prostředky jazyka C++.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [17]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 23 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 52 % [9]: 2
  • 3 : 23 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [17]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 76 % [13]: ano
  • 3 : 11 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 5 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká