Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vrána Leopold Ing. - [01MAA3] Matematická analýza A3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 21
  • Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [6]
1:
16 % [1]
2:
16 % [1]
3:
66 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
16 % [1]
2:
16 % [1]
3:
66 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Nejprve je zopakována látka z minulé hodiny. Zápis se nedá udělat z poznámek na tabuli, ale vše potřebné je řečeno.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Je možné udělat si lepší výpisky, když člověk píše i půlku toho co Vrána říká, jinak pouze opisováním z tabule nebude nic vědět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Někomu pan tajemník jako přednášející sedne, já nebyl tento případ.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
    • Hlavně wikiskripta a vlastní zápisky a občas jsem i nahlédl do starých skript.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • + Wikiskripta
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Wikiskripta a hodně z vlastních poznámek. Přestože jsem si celý semestr myslel, že mé zápisky jsou jen nicneříkajícím shlukem, o zkouškovém jsem je velice ocenil.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Hlavně Turistický průvodce, Vránovy skripta (Funkční posloupnosti, Diferenciální počet) na doplnění, z vlastních zápisků bych se toho moc nenaučil. Bylo by skvělé mít nějaký spolehlivý materiál ohledně prostřední části MAA3 (topologie, kompaktnost, spojitost, úplnost, souvislost), nebo tuto látku přesunout do samostatného předmětu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • wikiskripta (pozor na chyby) + vlastní zápisky + skripta (na posloupnosti a řady)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Kombinace více zdrojů (sešit a wikiskripta).
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • O zkoušce bylo mluveno jako o strašáku, ale nakonec nebyla tak hrozná a ústní je dokonce i celkem příjemný zážitek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Písemná část je docela těžká, je potřeba mít napočítáno, ale není tam nic co by se nedělalo. Zkoušející je super. Přesně ví co od vás chce na jakou známku. Nemíříte-li vysoko, nebudete trápeni. Také není třeba se hroutit, pokud řekne: "Tak za tohle co jste mi právě řekl/a bych vás mohl vyhodit."
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • V písemné části musí student dosáhnout 2/3 bodů, pokračuje k ústní do Vránovy kanceláře. Zde nahlásí, jakou známku si představuje a tomu odpovídají otázky (ne nutně jejich náročnost). Klasicky studenta nechá si otázky připravit na papír a potom je s ním konzultuje. Náročnost zkoušky je daná spíše náročností látky než náročností zkoušejícího. Pro občerstvení studenta má připravenou minerální vodu (oceňuji!).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • na E stačí znám všechny věty a definice a bezchybně důkaz věty o pevném bodě, zkoušející se vždy zeptá, o jakou známku chcete bojovat, aby se neptal na něco, co je nad vaše síly
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zkouška v mém případě byla příjemná, pokud se ale někdo uchází o známku C a lépe, je potřeba látce opravdu rozumět. Nutnou podmínkou je znalost definic a vět (včetně předpokladů samozřejmě).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Zkouška odpovídá důležitosti předmětu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Množství příkladů uváděných pro lepší pochopení látky a hlavně to, že přednášky končí včas a nepřetahuje jako někteří jiní přednášející.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • smysl pro humor
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Vtip, chuť přednášet, ilustrace na příkladech, slovní vysvětlení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Dobrá nálada, sem tam nějaký vtípek, lidský přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • snahu o praktičnost a srozumitelnost, na začátku přednášky opakuje obsah minulé
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Pan tajemník je první setkání s tzv. starou školou. Takto si představují přednášky z minulé doby, částečně bez ohledu, což ovšem není myšleno vážně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Zápis na tabuli - například alespoň znění věty. Často začínal důkazy od prostředka nebo prováděl velké kroky (protože to bylo "jasné"), ale chápu, že jinak by se to nedalo stíhat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • nemusel by minulou přednášku opakovat tak dlouho, zápis na tabuli je často nepřehledný a špatně čitelný
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Struktura přednášek jako taková je v pohodě, ale ten zbytek trochu pokulhává. Z mého pohledu pan tajemník u tabule vždycky něco povídá a povídá a povídá... a za chvíli nevím, o co se vlastně snažíme. Zápis na tabuli sice téměř neexistuje, ale tenhle bod by se dal ještě odpustit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Pan tajemník by se určitě lepšit v ničem neměl, neměl by se měnit celkově.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [6]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 15 % [2]: Wikiskripta
  • 4 : 23 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 66 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5