Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Walner Hynek Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 16
  • Procento hodnotících: 25 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
75 % [3]
2:
0 % [0]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
75 % [3]
2:
0 % [0]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Byl velmi ochotný. Velmi často se ptal, zda je vše jasné a popřípadě dovysvětlil. Někdy v důsledku pečlivosti vysvětlování jsme se až příliš zdrželi a pak se nestíhalo. Na to však bylo řešení a z vlastní ochotnosti nám Walner nabídl náhradní hodiny. Před kontrolním testem nás dostatečně informoval, co mám v testu očekávat a my tak věděli, na co se zaměřit. O zkouškovém jsme měli možnost ho kdykoliv kontaktovat a domluvit se na konzultačních hodinách. Měl zájem o studenty a choval se k nim velmi přívětivě.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Přístupnost dotazům a přátelský přístup.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Trpělivost, ochota, znalosti, skvělý přístup, dobrá domluva, srozumitelné vysvětlení látky, humor. :-) Tato cvičení mě bavila ze všech nejvíce.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Vstřícnost, ochota a nápomocnost. Pan cvičící Walner ve mě vybudoval představu, jak by mělo správné cviko vypadat - jak sám řekl - neměla by to být přednáška, nebo nějaká hodina, kde bychom se báli, abychom neudělali chybu. Má to být místo, kde se společně můžeme učit a počítat bez nějakých obav. Walner udělal nejvíc na stmelení našeho kruhu.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Nemám výhrady.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Tempo počítání v hodinách by mohlo být o něco rychlejší. Ze začátku jsme dost procvičovali věci, které jsme znali ze střední školy a pak na těžší věci už nezbývalo tolik času k důkladnějšímu procvičení. Když se zabral do nějakého příkladu, který aktuálně student počítal u tabule, tak zapomněl, že má za zády i zbytek studentů a řešil případ téměř jen se studentem u tabule, čímž ve třídě vznikl hluk a pak se příklad musel znovu dovysvětlovat všem. To se ale stávalo jen zřídka.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Celé cviko nebylo vyloženě náročné, což mě rozhodně nevadilo, myslím, ale, že bych ocenil ve zkouškovém. Na druhou stranu mi tempo (trochu pomalejší) dost vyhovovalo, mohl jsem se i zeptat abych tomu rozumněl, jen jsme prostě všechno nestihli a nějaké příklady jsme vynechávali.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Cvičení jsou velice přínosná, mělo by jich být více.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Na cvičeních panovala spíše kamarádská nálada, takže nervozita před vyvoláním k tabuli byla o to menší.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Na cvičení jsem se toho nejvíc naučil, skutečně nejpřínosnější hodiny, člověk si "osahá" to o čem slýchá na přednáškách.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký