Walner Hynek Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 16
- Procento hodnotících: 25 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Byl velmi ochotný. Velmi často se ptal, zda je vše jasné a popřípadě dovysvětlil. Někdy v důsledku pečlivosti vysvětlování jsme se až příliš zdrželi a pak se nestíhalo. Na to však bylo řešení a z vlastní ochotnosti nám Walner nabídl náhradní hodiny. Před kontrolním testem nás dostatečně informoval, co mám v testu očekávat a my tak věděli, na co se zaměřit. O zkouškovém jsme měli možnost ho kdykoliv kontaktovat a domluvit se na konzultačních hodinách. Měl zájem o studenty a choval se k nim velmi přívětivě.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Přístupnost dotazům a přátelský přístup.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Trpělivost, ochota, znalosti, skvělý přístup, dobrá domluva, srozumitelné vysvětlení látky, humor. :-) Tato cvičení mě bavila ze všech nejvíce.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Vstřícnost, ochota a nápomocnost. Pan cvičící Walner ve mě vybudoval představu, jak by mělo správné cviko vypadat - jak sám řekl - neměla by to být přednáška, nebo nějaká hodina, kde bychom se báli, abychom neudělali chybu. Má to být místo, kde se společně můžeme učit a počítat bez nějakých obav. Walner udělal nejvíc na stmelení našeho kruhu.Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Nemám výhrady.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Tempo počítání v hodinách by mohlo být o něco rychlejší. Ze začátku jsme dost procvičovali věci, které jsme znali ze střední školy a pak na těžší věci už nezbývalo tolik času k důkladnějšímu procvičení. Když se zabral do nějakého příkladu, který aktuálně student počítal u tabule, tak zapomněl, že má za zády i zbytek studentů a řešil případ téměř jen se studentem u tabule, čímž ve třídě vznikl hluk a pak se příklad musel znovu dovysvětlovat všem. To se ale stávalo jen zřídka.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Celé cviko nebylo vyloženě náročné, což mě rozhodně nevadilo, myslím, ale, že bych ocenil ve zkouškovém. Na druhou stranu mi tempo (trochu pomalejší) dost vyhovovalo, mohl jsem se i zeptat abych tomu rozumněl, jen jsme prostě všechno nestihli a nějaké příklady jsme vynechávali.Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Cvičení jsou velice přínosná, mělo by jich být více.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Na cvičeních panovala spíše kamarádská nálada, takže nervozita před vyvoláním k tabuli byla o to menší.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Na cvičení jsem se toho nejvíc naučil, skutečně nejpřínosnější hodiny, člověk si "osahá" to o čem slýchá na přednáškách.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [2]: středně obtížný
- 4 : 50 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký