Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01LALA] Lineární algebra A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 22 / 245
  • Procento hodnotících: 8 %
Celkové hodnocení [34]
1:
70 % [24]
2:
29 % [10]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [16]
1:
68 % [11]
2:
31 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.31

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [18]
1:
72 % [13]
2:
27 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.28

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Přednášky se mi kryly s jinými, neboť jsem LA absolvovala nad rámec svého studijního plánu, takže jsem si je doplňovala ze skript, která jsou úžasně napsaná a přednášky jely podle nich. Pan doktor je opravdu skvělý učitel, proto mě mrzí, že jsem převážně chyběla... Naopak svého rozhodnutí studovat LA nelituji. ;-)
      Simona Gabrielová st. obor: 3901R072
    • Na prednasky pana Ambrože jsem chodila moc rada. Vždycky mě pobavily, alez aroven něco naučily. Nyní, když mám algebru A s paní Dvorakovou, tak si občas zastesknu po jeho vtipných hodinách a hláskach.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Výborné, obsáhlé a naučné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Nemám co dodat
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Snažil se pomoci kladením návodných otázek, byl příjemný.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • To že nebyl.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Zájem o žáci. Pěkné vysvětlování Učil mně pán Krejčiřík ( nemůžu si ho zvolit v anketě )
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • v Bytí.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Nic
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
    • Skripta + vlastní poznámky, testy z minulých let
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Skripta výhradně. Zápisy z hodin jsem nevyužil, měl jsem v nich chyby a ty ve skriptech nejsou. Navíc ve skriptech je semtam nějaký příklad navíc a ty se hodí dobře znát.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Zápisky, skripta a příklady na stránkách paní Dvořákové, sbírka úloh.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Kombinace skript, vlastních zápisků a záznam přednášek paní doc. Dvořákové.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Vlastní zápisky, skripta a přednášky paní docentky, které jsou na youtube. PS: Příště to, prosím, pokud možno, udělejte tak, aby bylo možno zaškrtnout více možností, protože pod možnost "Jiné zdroje" z vyznění otázky a odpovědí nepatří "Vlastní zápisky" a "Skripta", což znamená, že zaškrtnutí kolonky "Jiné zdroje" je v podstatě lhaní těm, kteří tuto anketu kontrolují, což uvrhuje stín na mé svědomí.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Učila jsem se ze skript a zároveň z vlastního sešitu. Nicméně pan Ambrož jede podle skript, takže stačí skripta. Mně akorát osobně ve skriptech nevyhovovalo některé důkazy, ve kterých byly nějaké kroky vynechány.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Skripta jsou plně postačující pro úspěšné složení zkoušky na nejlepší známky. Jsou napsána opravdu velmi srozumitelným způsobem. Navíc se hodí dohledat si nějaké vizualizace na YT, aby měl člověk představu o geometrických interpretacích probírané látky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Vlastní zápisky vytvořené ze skript.... :-D Mimochodem, na youtube jsou nahraná videa z přednášek. ;-)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072
    • Možná by to chtělo sjednotit zápis s matfyzem.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Skripta a materialy prof. Dvořákové.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Skripta jsou velmi kvalitní, k přípravě na teorii slouží výborně (znáte-li z nich vše) k přípravě na praxi posloužili stránky doc Dvořákové a poznámky ze cvik.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Učil jsem se hlavně ze skript a z poznámek. Skripta na Lineární algebru 1 vidím zatím jako nejlepší ze všech skript, co jsem na této škole měl.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [12]
    • Praxe středně náročná. Teorie jednoduchá. Řekla bych, že u ústní byly "výčtové a definiční" úlohy zbytečné- byly už v písemce. Pan Ambrož neztrácel nervy, diskutoval s námi, občas nám pomohl. Jelikož nás bylo hodně bylo by určitě lepší moci na něj třeba vždy mávnout když jsme byli s něčím hotový- takhle totiž zkouška trvala spoustu hodin ale čas po který jsem opravdu něco psala, vymýšlela, nebo mluvila se zkoušejícím nevydal víc než na hodinu a půl. Obíhal nás totiž postupně v kolečkách...
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Teoretická písemná část není nijak obtížná, pokud se dobře orientujete ve větách a definicích (navíc lze dohledat zadání z minulých let, která dost pomohou). Co se týče ústní - na jednu stranu náročná, na tu druhou velmi příjemná - zkoušející je milý, upozorní na chybu, takže vás v tom nenechá plavat. Na druhou stranu, pokud dostanete nějaké zadání, nějak ho už udělat musíte, takže pokud si hned nevzpomenete, můžete na ústní strávit i delší čas.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Systém zkoušky byl super, líbilo se mi seřazení od jednoduchých a základních poznatků na písemné až k náročnějším teoretickým úlohám na ústní. Super. Oceňuji možnost obhajovat své řešení (ačkoli nevím, zda tuto možnost měli i ostatní). Přístup byl velmi přátelský, takže zkoušený ani nebyl tolik ve stresu a mohl se věnovat příkladům.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Zkoušející byl během zkoušky milý. Myslím, že známka odpovídala celkovému výkonu u zkoušky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Zkouška byla náročná. Nejdřív se psala písemka, která nebyla lehká ani pro ty, co se důkladně připravili. Napsat se ale dala. Následně jsme čekali přes dvě hodiny a pak si nás doktor Ambrož postupně volal. Bylo zachováno soukromí studentů, takže se ostatní studenti (ač chtěli či nechtěli) výsledek ostatních na zkoušce nedozvěděli, což oceňuji. Ústní zkouška trvala dlouho. Seděli jsme v posluchárně, každý měl své zadání a doktor přebíhal od jednoho k druhému. Důležité bylo, co jste písemně vypracovali. "Ústní" zkouška to nakonec trochu byla, ale více to bylo o tom, jak jste napsali např. důkaz nebo větu nebo vyřešili úlohu na papír, kterou pak doktor zkontroloval a případně se vyptával. I když byla zkouška zdlouhavá a úmorná, tak probíhala v příjemné atmosféře.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Po napsání teoretické části, už to máte v kapse.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Zkouška byla sice dlouhá, ale zato se pan doktor Ambrož uchýlil ke zdravé kombinaci být milý a zároveň z vás vytáhnout vše, co ve vás je, aby vás mohl co nejobjektivněji ohodnotit. Oceňuji.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Na zkoušku jsem se vážně hodně těšila a i přesto, ze jsem na ustni strávila cca 3h, tak mě bavila :D
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Body ze semestru se hodí a není příliš obtížné je získat. Doporučuji si projít testy na stránkách docentky Dvořákové. Samotná zkouška je vyvážená. Ústní část trvá poměrně dlouho, ale probíhá v pohodové atmosféře, takže jsem si to nakonec i užil.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Jedna z nejpříjemnějších zkoušek, byť né lehká. Nároky jsou poměrně vysoké, ale rozhodně splnitelné...když se chce, tak to jde. Zde se nestane, že byste si celou zkoušku zkazili jednou chybou, ba dokonce máte možnost opravy. Učte se, řešte vše s rozvahou bez zbrklostí a očekávejte milý přístup, toť vše.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072
    • Nabyla jsem dojmu, že na zkoušce z algebry se kladl mnohem větší důraz na ověření pochopení látky, než na nejmenované analýze. Profesor Ambrož mohl i poradit za stržené body. Chyby ze stresu nejspíš neuděláte.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Pan Ambrož je při zkoušce spravedlivý a dokáže stejně dobře poradit jako ztížit zadanou úlohu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Smysl pro humor :D, vstřícnost, srozumitelnost, lidskosti. Na zkoušku jsem se vyloženě těšila!
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Spoustu věcí :-) je pozitivní, vstřícný, snaživý, energický, milý....
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072
    • Zábavný přednášející.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Látku vysvětluje střední cestou, tedy i člověk, který vůbec vůbec neví, co se děje, se zorientuje. Osobně vidím pana Ambrože jako nejlepšího přednášejícího. Přednášky s ním mají uvolněnou atmosféru a dokáže odpovědět na všechny dotazy stejně, tak jako podněcuje zájem studentů svými dotazy k nim.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Pěkné a srozumitelné vystoupení + vtipnost
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Psaní sipek nad vektory :D
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Jediné, co by pan Ambrož mohl zlepšit je dochvilný příchod, ale nemám mu to za zlé a je to lepší, než kdyby začínal dříve.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Dodal bych Nějaké příklady na přednášce
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • hodnoceno
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Nic
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 72 % [13]: 90%-100%
  • 2 : 11 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 5 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 11 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [30]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 46 % [14]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 6 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 94 % [17]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [18]

Průměr odpovědi: 1.28

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 72 % [13]: 1 (výborný)
  • 2 : 27 % [5]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [16]

Průměr odpovědi: 1.31

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 68 % [11]: 1
  • 2 : 31 % [5]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 6 % [1]: obtížný
  • 3 : 37 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 37 % [6]: lehký
  • 5 : 18 % [3]: velmi lehký