Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Franc Jiří Ing. Ph.D. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 15
  • Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [6]
1:
50 % [3]
2:
33 % [2]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
50 % [3]
2:
33 % [2]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Vstřícnost, dobrá práce s časem.
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Dobrý cvičící, rozumný člověk. Pokud vnímáte, tak říká a píše smysluplné věcí, není líný vše rozepsat, aby bylo jasné jak se to odvodilo. Pokud přijdete na cvičení bez znalosti nového pojmu z algebry, a tim padem nemate šanci pochopit, co se děje, cvičici neponižuje. Zkouška mi vyšla z urovně A, ale itak jdu k panu Francovi na algebru B, kvuli jeho vyjímečně "normalní" povaze.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • netráví zbytečně moc času na jednotlivých příkladech, projeli jsme vše co jsme potřebovali, donutil nás se učit pruběžně testíkama
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • U tabule rád pomohl. Chtěl po nás zpětnou vazbu ve formě krátkých testů, za které mohl člověk získat body. Není povrchní a nesnaží se studenty ponížit, vždy rád pomůže. Stále se usmívá a to chmurný student ocení vždy!
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Velmi oceňuji množství příkladů, které jsme na cvičeních stihli probrat. Opravdu mi to pomohlo při kontrolních testech.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • Velmi brzy nás přestal "nutit" chodit k tabuli a počítal více sám, což nám sice v ranních hodinách bylo příjemné, na výsledcích testů se to pak ale přecejen projevilo negativně. To že jsme moc nepočítali vedlo myslím ke ztrátě citu cvičícího odhalit co nám je jasné a co ne. Tohle určitě není jen jeho chyba ale mohl by přidat na interakci se studenty (alespoň se jich víc ptát a udržovat tak pozornost). Také bych ocenila, kdyby nám na začátku bylo jasněji vysvětleno, jak se počítají plusové body.
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Asi trochu zpomalit.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Někdy bylo během cvičení až příliš vysoké tempo řešení příkladů. Některé minitesty, psané v úvodu každé hodiny, dle mého názoru přesahovaly látku probranou předchozí hodinu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • No, možna to rozvadět ještě vic.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • snad se asi nebát volat lidi k tabuli, není jim to uplně příjemné ale ten čas u tabule je vždy přínosnější než v lavici :)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Mě vyhovovalo jedno cvičení týdne. Materialy na strankach prof. Dvořakové hodně pomohly.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Obecné struktuře cvičení není co vytknout. Kdybych si mohla vybrat já, raději bych zápočet za výsledky malých testů , než za absenci, která se mi nesnadno dodržovala, ale předpokládám že většinový názor to není. Dalo se to i takto...
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 1
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 16 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [4]: lehký
  • 5 : 16 % [1]: velmi lehký