Franc Jiří Ing. Ph.D. - [01LAL] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 15
- Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
33 % [2] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
33 % [2] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Vstřícnost, dobrá práce s časem.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Dobrý cvičící, rozumný člověk. Pokud vnímáte, tak říká a píše smysluplné věcí, není líný vše rozepsat, aby bylo jasné jak se to odvodilo. Pokud přijdete na cvičení bez znalosti nového pojmu z algebry, a tim padem nemate šanci pochopit, co se děje, cvičici neponižuje. Zkouška mi vyšla z urovně A, ale itak jdu k panu Francovi na algebru B, kvuli jeho vyjímečně "normalní" povaze.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
netráví zbytečně moc času na jednotlivých příkladech, projeli jsme vše co jsme potřebovali, donutil nás se učit pruběžně testíkamast. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
U tabule rád pomohl. Chtěl po nás zpětnou vazbu ve formě krátkých testů, za které mohl člověk získat body. Není povrchní a nesnaží se studenty ponížit, vždy rád pomůže. Stále se usmívá a to chmurný student ocení vždy!st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Velmi oceňuji množství příkladů, které jsme na cvičeních stihli probrat. Opravdu mi to pomohlo při kontrolních testech.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
-
Velmi brzy nás přestal "nutit" chodit k tabuli a počítal více sám, což nám sice v ranních hodinách bylo příjemné, na výsledcích testů se to pak ale přecejen projevilo negativně. To že jsme moc nepočítali vedlo myslím ke ztrátě citu cvičícího odhalit co nám je jasné a co ne. Tohle určitě není jen jeho chyba ale mohl by přidat na interakci se studenty (alespoň se jich víc ptát a udržovat tak pozornost). Také bych ocenila, kdyby nám na začátku bylo jasněji vysvětleno, jak se počítají plusové body.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Asi trochu zpomalit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Někdy bylo během cvičení až příliš vysoké tempo řešení příkladů. Některé minitesty, psané v úvodu každé hodiny, dle mého názoru přesahovaly látku probranou předchozí hodinu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
No, možna to rozvadět ještě vic.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
snad se asi nebát volat lidi k tabuli, není jim to uplně příjemné ale ten čas u tabule je vždy přínosnější než v lavici :)st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Mě vyhovovalo jedno cvičení týdne. Materialy na strankach prof. Dvořakové hodně pomohly.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Obecné struktuře cvičení není co vytknout. Kdybych si mohla vybrat já, raději bych zápočet za výsledky malých testů , než za absenci, která se mi nesnadno dodržovala, ale předpokládám že většinový názor to není. Dalo se to i takto...st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [3]: 1
- 2 : 33 % [2]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 16 % [1]: středně obtížný
- 4 : 66 % [4]: lehký
- 5 : 16 % [1]: velmi lehký