Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kobylka Dušan Ing. Ph.D. - [17SAZ] Stroje a zařízení jaderných elektráren

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 4
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
25 % [1]
2:
25 % [1]
3:
50 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
0 % [0]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
50 % [1]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Tempo je vražedné, není čas si dojít na záchod (aniž by bylo jasné, že člověk něco zásadního prošvihne). Informace, kdy se číslům na obrázku přiřazují popisky, je často nekompletní nebo nějak špatně (k více částem pan doktor poskytne stejný popisek, anebo číslo pak přečte podruhé a řekne popisek jiný...). - to by šlo odstranit tím, že by v materiálech byly rovnou popisky slovní (anebo vedle tabulka s čísly a popisky). Záběr je široký, ale to mi přijde v pořádku.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • viz přednášející (cvičení není)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • viz přednášející (cvičení není)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Přehled, zřejmě vnitřní snahu to studenty naučit (která je ale realizována formou studentům nepřístupnou).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Prezentace by měly být dostupné a mělo by v nich být to, čím se na přednášce ztrácí čas (obrázky nemají mít šipky vedoucí k číslům, ale rovnou k textu - pan Dr. Kobylka to pak v rychlosti vyjmenovává, ale někdy udělá chybu, někdy neřekne všechno atp. - mohlo to tam být (tj. přesně a správně) a ušetřený čas se mohl využít na utřídění informací o tom, jak to vlastně funguje atp.). Mohla by se též vytvořit databáze výkresů, které člověk může chytit u zkoušky - aspoň by student věděl, které výkresy jsou ty důležité (což by ve všech předmětech mělo být jasné - co je to hlavní a co ne). Koneckonců mezi studenty se stejně proslýchá, co "se dává" a co ne - takhle by to bylo oficiální.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 50 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji všem studentům(-kám), kteří k předmětu napsali své názory. Prezentace dostávají studenti na požádání vytištěné před přednáškou, aby si do nich mohli dělat poznámky k promítaným obrázkům i další zápisy. Výkresy jsou většinou neupravované skeny obrázků ze skript i dalších materiálů. Popisů je většinou více a velikost obrázku neumožňuje na výkres umístit všechny popisy v textové podobě. Při slovním komentování není časově možné se věnovat všemu, komentář se zaměřuje pouze na části, které jsou speciální, nemusely by na daném výkresu být jasné apod. Při nejasnostech na přednášce se mohou studenti zeptat, v případě studia ke zkoušce v domácám prostředí předpokládám použití skript, kde jsou všechny obrázky podrobně popsány. Vytvoření databáze výkresů nutných k zápočtu je zajímavý nápad, na druhou stranu ale od studentů nechci, aby se zpaměti naučili popis několika vybraných obrázků, ale aby ukázali, zda chápou výkres libovolného zařízení a umí jej správně terminologicky popsat.
Rychlost výkladu je v tomto předmětu značná. Je to dáno tím, že předmět popisuje velkou šíři inženýrských oborů a různých zařízení, které se např. na strojních fakultách vyučují v samostatných a někdy i vícesemestrálních předmětech. Informace jsou proto spíše přehledové a povrchní, aby studenti získali pouze základní představu o problematice, kterou si pak podle své budoucí potřeby doplní dalším studiem.