Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kobylka Dušan Ing. Ph.D. - [17THNJ4] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
25 % [1]
2:
75 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Nechodit je velmi špatný nápad, neboť jinak není z čeho se učit.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • viz přednášející (cvičení je formou vsuvek v přednášce)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • viz přednášející (cvičení je formou vsuvek v přednášce)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Přehled, systematičnost, rychlost.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Poskytnout kvalitní učební materiál (jednotná skripta), poskytnout prezentace na MyDMS - neb to není veřejně přístupné a za stejných podmínek tam materiály umisťují všichni ostatní pedagogové katedry včetně vedoucího katedry.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Chtělo by to spočítat nějaké zkouškové příklady již v hodině, tento přístup vede sice k nižší průchodnosti, ale k nižšímu porozumění předmětu (i po jeho absolvování). Mimochodem - nebylo by možné část hodin THNJ1-4 pojmout formou práce s výpočetními nástroji, které danou problematiku řeší dnes (koneckonců doby, kdy se to dělalo s tužkou a papírem jsou pryč - ano, je dobré tomu rozumět, ale přesto vnímám VŠ spíše jako přípravu na budoucí práci - a ta bude před obrazovkou...).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 50 % [1]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji všem studentům(-kám), kteří k předmětu napsali své názory. Větší využití výpočetní techniky a kódů ve výuce THNJ4 je plánováno. Bude to ovšem zřejmě vznikem nového volitelného předmětu a THNJ4 by měl zůsat dále více teoretický. Dnes se sice vše řeší na počítačích, ale bez znalosti teorie a třeba ručního zjednodušeného ověřovacího výpočtu může konsruktér udělat fatální modelovací chyby a není schopen odhadnout přesnost a kvalitu svých výsledků. VŠ sice připravuje na budoucí práci, ale stále musí zůstat hodně teoretická a neměla by studenty učit pracovat pouze s konkrétním kódem. Problém výpočtů zápočtových příkladů v THNJ4 je spíše časový, protože příklady jsou komplexní a jejich vyřešení trvá delší dobu.
Skripta předmětu jsou v přípravě a měly by být k dispozici do 2 let. Předmět je vyučován nyní sedmým rokem a vznikal jako zcela nový. Dokud nebyl vychytán do detailů jeho obsah, časová strukura, návaznosti, apod. bylo zbytečné skripta psát. Umisťování prezentací na MyDMS je komentováno více u předmětu SAZ/TCJ2.