Kobylka Dušan Ing. Ph.D. - [17THNJ4] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
75 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Nechodit je velmi špatný nápad, neboť jinak není z čeho se učit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
viz přednášející (cvičení je formou vsuvek v přednášce)st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
viz přednášející (cvičení je formou vsuvek v přednášce)st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Přehled, systematičnost, rychlost.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Poskytnout kvalitní učební materiál (jednotná skripta), poskytnout prezentace na MyDMS - neb to není veřejně přístupné a za stejných podmínek tam materiály umisťují všichni ostatní pedagogové katedry včetně vedoucího katedry.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Chtělo by to spočítat nějaké zkouškové příklady již v hodině, tento přístup vede sice k nižší průchodnosti, ale k nižšímu porozumění předmětu (i po jeho absolvování). Mimochodem - nebylo by možné část hodin THNJ1-4 pojmout formou práce s výpočetními nástroji, které danou problematiku řeší dnes (koneckonců doby, kdy se to dělalo s tužkou a papírem jsou pryč - ano, je dobré tomu rozumět, ale přesto vnímám VŠ spíše jako přípravu na budoucí práci - a ta bude před obrazovkou...).st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 100 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 50 % [1]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji všem studentům(-kám), kteří k předmětu napsali své názory. Větší využití výpočetní techniky a kódů ve výuce THNJ4 je plánováno. Bude to ovšem zřejmě vznikem nového volitelného předmětu a THNJ4 by měl zůsat dále více teoretický. Dnes se sice vše řeší na počítačích, ale bez znalosti teorie a třeba ručního zjednodušeného ověřovacího výpočtu může konsruktér udělat fatální modelovací chyby a není schopen odhadnout přesnost a kvalitu svých výsledků. VŠ sice připravuje na budoucí práci, ale stále musí zůstat hodně teoretická a neměla by studenty učit pracovat pouze s konkrétním kódem. Problém výpočtů zápočtových příkladů v THNJ4 je spíše časový, protože příklady jsou komplexní a jejich vyřešení trvá delší dobu.
Skripta předmětu jsou v přípravě a měly by být k dispozici do 2 let. Předmět je vyučován nyní sedmým rokem a vznikal jako zcela nový. Dokud nebyl vychytán do detailů jeho obsah, časová strukura, návaznosti, apod. bylo zbytečné skripta psát. Umisťování prezentací na MyDMS je komentováno více u předmětu SAZ/TCJ2.
Skripta předmětu jsou v přípravě a měly by být k dispozici do 2 let. Předmět je vyučován nyní sedmým rokem a vznikal jako zcela nový. Dokud nebyl vychytán do detailů jeho obsah, časová strukura, návaznosti, apod. bylo zbytečné skripta psát. Umisťování prezentací na MyDMS je komentováno více u předmětu SAZ/TCJ2.