Kobylka Dušan Ing. Ph.D. - [17THNJ1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
20 % [2] |
2: |
|
70 % [7] |
3: |
|
10 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.90
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
80 % [4] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [5]
1: |
|
40 % [2] |
2: |
|
60 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.60
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Oceňuji jeho snahu nás připravit na zápočtovou písemku. Pokud byl člověk v koncích s počítáním tak vždy poradil.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Nejsem si jistý, zda počítání příkladů způsobem: tady máte zadání a zkuste počítat a kdyžtak se poraďte s kolegou vedle, je úplně nejšťastnější způsob. Příklady vidíme prvně a většinou než se o kousek posuneme ve výpočtu, tak to trvá hrozně dlouho. Lepší by bylo na začátku každé kapitoly projít typově jeden příklad na tabuli. Věřím, že to všichni ocení.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Je vidět, že látce velmi dobře rozumí a ví o čem mluví. To velmi oceňuji na každém, kdo učí.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Čitelnost písma na tabuli je obrovský problém. A taky občas na tabuli napsat nadpis. Bylo by to pak mnohem přehlednější.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Malá hodinová dotace.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [5]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 60 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 2.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 80 % [4]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: velmi obtížný
- 2 : 20 % [1]: obtížný
- 3 : 20 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji všem studentům(-kám), kteří k předmětu napsali své názory. Co se týká hodinové dotace či kreditového ohodnocení předmětu, jsem si vědom, že by obojí mělo být větší. Bohužel se jedná o komplexnější záležitost, která nezávisí pouze na vyučujícím.
Písmo je velmi individuální záležitost. O zlepšení jeho čitelnosti se snažím již od 1. třídy základní školy a je vidno, že výsledky jsou stále diskutabilní. Při přednášce u tabule se navíc projeví vertikální sklon tabule, její hladkost a čistota, kvalita fixů, rychlost výuky apod., takže podávat krasopisné výkony je obtížné. V každém případě pokud není možno něco přečíst rád se nas dotaz vrátím a dovysvětlím. Zpřehlednit výklad nadpisy samozřejmě možné je.
Řešit příklady v průběhu výuky je možné principiálně dvěma způsoby: výpočtem na tabuli (buďto vyučujícím, nebo jsou studenti vyvolávání a počítají u tabule) nebo příklady řeší studenti sami, nejlépe každý za sebe. Oba přístupy mají své výhody i nevýhody. První způsob ukáže studentům přímou a rychlou cestu k výsledku, ale u většiny studentů vede pouze k pasivnímu opisování z tabule. Druhý je náročnější, delší, ale nutí studenty k aktivnímu přemýšlení, práci s poznámkami a aktivnímu řešení. Pokud student neví jak s příkladem dál, rád jej na správné řešení navedu, Domnívám se, že z hlediska výukového je druhý přístup lepší a studenty ve výsledku naučí více. Sám si ze svého dávného studia pamatuji, že cvičení organizovaná druhým způsobem mi dala mnohem více než ta, kde se počítalo na tabuli.
Písmo je velmi individuální záležitost. O zlepšení jeho čitelnosti se snažím již od 1. třídy základní školy a je vidno, že výsledky jsou stále diskutabilní. Při přednášce u tabule se navíc projeví vertikální sklon tabule, její hladkost a čistota, kvalita fixů, rychlost výuky apod., takže podávat krasopisné výkony je obtížné. V každém případě pokud není možno něco přečíst rád se nas dotaz vrátím a dovysvětlím. Zpřehlednit výklad nadpisy samozřejmě možné je.
Řešit příklady v průběhu výuky je možné principiálně dvěma způsoby: výpočtem na tabuli (buďto vyučujícím, nebo jsou studenti vyvolávání a počítají u tabule) nebo příklady řeší studenti sami, nejlépe každý za sebe. Oba přístupy mají své výhody i nevýhody. První způsob ukáže studentům přímou a rychlou cestu k výsledku, ale u většiny studentů vede pouze k pasivnímu opisování z tabule. Druhý je náročnější, delší, ale nutí studenty k aktivnímu přemýšlení, práci s poznámkami a aktivnímu řešení. Pokud student neví jak s příkladem dál, rád jej na správné řešení navedu, Domnívám se, že z hlediska výukového je druhý přístup lepší a studenty ve výsledku naučí více. Sám si ze svého dávného studia pamatuji, že cvičení organizovaná druhým způsobem mi dala mnohem více než ta, kde se počítalo na tabuli.