Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 49 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [49]
1:
24 % [12]
2:
44 % [22]
3:
18 % [9]
4:
10 % [5]
5:
2 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [49]
1:
24 % [12]
2:
44 % [22]
3:
18 % [9]
4:
10 % [5]
5:
2 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12]
    • Upřímně - z pana Pošty ma snad každý prvak strach, ale musím říct, ze jeho prednasky mě bavily a i zkouška s nim byla docela sranda.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Já vím, že na Jaderce už větší místnost není, ale sezení na schodech není příjemná věc. Jinak nemám co dodat, vše jsem již vypsala výše.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Je nutné na ně chodit, protože skripta mají odlišnou strukturu (alespoň mně to tak přišlo).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Je určitě užitečné chodit na přednášky. Hodně se to hodí u zkoušky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nelze nic vice vytknout, prednasky jsou na dobre urovni.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Pan docent Pošta je na Jaderce už velmi známý. Já jsem s ním problém neměl, místy mi připadal vtipný a taky když někdo potřeboval něco vysvětlit znovu, ochotně vysvětlil znovu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Přednášky, kde jsme všichni spíše nechápavě koukali na náhodné zápisky na tabuli, byly alespoň odlehčeny (výstředním) humorem pana docenta.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Přednášky prospěšné. Výklad jasný.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Určitě doporučuji navštěvovat, s probranými větami z přednášek se pracuje na cvičení.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Utrpenie.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Vyčerpávající, ale pochopitelné a přehledné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Zápisky na tabuli nejsou moc k přečtení, když sedíte v zadu, z přednášky nic nemáte.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [30]
    • Zdůrazňuje důležité partie, které chce poté u zkoušky. Přednášenou látku dokáže dobře vysvětlit.
      Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • srozumitelné, oceňuji prezentace s danou látkou
      Richard Šulc st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Dobrá a srozumitelná organizace o semestru a zkouškovém.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Jeho smysl pro humor :D je to zvláštní člověk plný překvapení.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Ucelený vyklad, znalosti, humor
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • Líbí se mi, že pan docent přednášky občas oživuje vtípky.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Nepospichal, dal si čas aby vše vysvetlil
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Dobrý výklad, prehľadne zapísaný na tabuľu. Pán docent sa snažil vysvetliť nám látko ako to len najlepšie šlo. Uverejňované príklady na každý týždeň boli veľmi nápomocné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Enthusiasmus. Jeho celkem vtipné okamžiky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Humor, dobře vedené poznámky (skripta jsou od Pelantové, když přednáší někdo jiný špatně se v nich pak orientuje), poznámky odpovídali myšlenkovým řetězcům prezentovaným na přednášce, prezentace byly příjemně názorné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • inteligenci, jde vidět, že pán docent všemu dokonale rozumí
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Jasně vysvětluje definice a věty, upozorňuje na chyby a vypichuje nejdůležitější věci.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Je jasné, že ví o čem mluví a jak má mluvit. Líbí se mi jeho přednes, smysl pro (často i škodolibý) humor a je vidět, že ví velmi dobře, o čem mluví.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Je spravedlivý a velmi uspořádaný. Jeho hodiny byly vždy velmi přehledné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Látce rozumí
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Má docela specifický humor, vše na co jsem se zeptal, odpověděl
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Množství znalostí.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Není moc rychlý a je tak víc času na vstřebání látky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • občas zajímavé prupovídky. Látka ho evidentně baví.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Pan docent látku vykládá velmi výstižně a srozumitelně.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Přestože jsem se většinou spíše nechápal, než chápal, musím říct, že pan docent je kapacita. Oceňuji, že dal na internet k dispozici své dobře vedené zápisky. Byl jsem také rád za to, že pan docent stihl látku probrat pár týdnů před koncem výuky, takže zbyl čas na počítání příkladů, což mi přišlo vcelku užitečné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Prezentácia v MS Powerpoint.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Relativně přehledné psaní na tabuli, smysluplné vysvětlování.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072
    • Schopnost dobře vysvětlovat a smysl pro humor.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Sem tam dobrou náladu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Skvělá znalost, přehled, srozumitelně vysvětlováno.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Skvele vysvetluje, obcas z nej vsak jde strach.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Šlo vidět, že tématu opravdu rozumí a zadával i náročnější příklady k procvičování. Oceňuji stránky věnované předmětu, týdenní příklady a sdílené poznámky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Spôsob prednášania. Podarilo sa mi navštíviť všetky prednášky, ktoré mi pomohli pochopiť učivo. Taktiež ma zaujal spôsob prednášania, profesionalita. Ani na jeden okamih som nemal pocit, že by prednáška bola chaotická alebo nezrozumiteľná. Mal som možnosť si všimnúť ako pri každom začatí prednášky pán docent Pošta stíšil svoj hlas, aby sa študenti utíšili, mysliac si, že bude rozprávať potichu ale v priebehu prednášky rozprával normálne. To isté ku koncu. Prišlo mi to veľmi efektívne.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Srozumitelnost a ucelenost zápisu na tabuli. Čas od času vtipná poznámka
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [32]
    • Přednášející velmi často mění hlasitost. Občas je slyšet velmi zřetelně a dobře, ale někdy mluví velmi tiše a některé poznámky nejdou příliš slyšet. Dále je problém s tím, že z bočních lavic není nic vidět, takže by nebylo špatné nepsat úplně do krajů tabule.
      Jiří Šindelář st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Některé věci nešly z horních řad auly vůbec přečíst. Měl by více vysvětlovat souvislosti a např. motivaci jednotlivých kroků složitějších důkazů. Takhle má přednáška minimální přidanou hodnotu- odcházíte s tím co jste si mohli jen doma přečíst (na rozdíl od přednášek prof. Pelantové). Je to škoda- takhle se analýza- v prvním semestru hezky uchopitelná a představitelná- stává zmatenou a nesouvislou.
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Letos se nám stalo, že se pan Posta zasekl u věty o zavedení exponenciální funkce - s par spolužáky jsme to okomentovali slovy ?rozbil se nám Posta? :D v tu chvíli, pan Posta psal nesrozumitelné poznámky na tabuli. To by mohla možná zlepšit a take by mohl pockat, až nebude mokrá tabule, neboť ta křída není absolutně vidět.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Mohl by mluvit více nahlas (respektive, nemluvit hlasitěji jen u těch témat, která se mu obzvlášť líbila), občasné pohledy, které vysílal do místnosti také většinu lidí spolehlivě odradily od toho, aby se případně nějak vyjádřili (například k volbě epsilon).
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • nemusel by psát na úplně mokrou tabuli mokrou křídou, větší písmo by taky pomohlo
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • U těžších důkazů bych na přednášce ocenil hlubší vysvětlení co se v daném případě děje.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Zápis na tabuli
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
    • Pošta je vtipný člověk akorát někdy mi jeho vtípky přišli na hraně.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Celou dobu jsem na přednáškách netušil o čem je řeč a nebyl jsem schopen odnést si srozumitelné poznámky. Nejspíše je to mnou, ale možná by mohl občas docent Pošta vysvětlit něco podrobněji a pomaleji.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Lépe vysvětlovat důkazy
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • mluví občas potichu, zápis na tabuli
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Mluví velmi potichu, občas ho není slyšet. Na tabuli píše velmi zmateně, občas se v tom nejde vyznat a jak začne tabuli mazat, nepřečtete už vůbec nic.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • mohl by to psát trošku větší a mluvit malinko hlasitěji, ale jinak dobré
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Nebyla pořádně vysvětlena podstata věci. Spoustu věcí člověku dochází až ve zkouškovém nebo v letním semestru.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Někdy je mi zdálo, že se přednášející... zacyklil, když mu nevyšel na poprvé určitý důkaz, nebo když odběhl k nějakému krajnímu případu, při uvádění do nové látky. Některé věci byly vysvětleny možná trochu zbytečně složitě, ale na otázky odpovídal skoro vždy, takže v případě nouze se člověk mohl dozeptat.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Neodepisovat studenty.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • nevím
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • No, asi jen nepsat na mokrou tabuli nebo ji nemazat tak rychle, trochu to znesnadňuje pochopení látky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Osobnost předělat nelze, ale snažit se potlačit samolibost a nedávat studentům tak najevo svou nadřazenost by skutečně neuškodilo... Párkrát mé vnitřní já chtělo vyskočit a něco panu docentovi říct, samozřejmě si to ale člověk nedovolí. Upřímně být v jiné situaci a třeba v nějakém společenském zařízení, domnívám se, že by si pan docent nejednou svým vystupováním vykoledoval pár ran. Nemyslím to zle, pouze se snažím naznačit, jak nepříjemně vystupování, úsměvy a vtípky pana docenta mohou působit.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072
    • Pan docent má často poněkud monotónní hlas. Pokud jste tedy unavení, nemá cenu na přednášky chodit. Njespíš na ní usnete.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Pan docent mi v žádném směru nevadil.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Pan docent rad a casto pise do praveho rohu, kde uz viditelnost byva, zejmena zkraje, horsi.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Psaní půlky myšlenky na levou stranu tabule a vzápětí přesun doprava ve mě zrovna nevyvolával pocit pořádku.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Psát větším písmem, používát i 3. tabuli místo psaní na mokrou.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Sedět na kraji zážitek. Vztahuje se spíše k učebně.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Srozumitelnost důkazů. Důkazy jsem se učil snad výhradně až při zkouškovém z poštových poznámek, téměř nikoli ze sešitu, taky jsem na přednáškách většinu důkazů nechápal.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Struktura přednášek, celistvost.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • U delších důkazů byl problém stíhat myšlenkové pochody. Občas jsem měl pocit, že některé věty byly vysvětlovány poněkud "dogmaticky", ačkoliv mnohdy šlo o naprosto intuitivní záležitosti. Někdy jsem měl pocit, že dotazy odpověděl takovým způsobem, že člověk to úplně nepobral, možná by to mohl víc rozvést.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Více bych ocenil, kdyby důkaz věty nezačínal v pravé prostřední části tabule a přes mokrou část uprosřed nekončil v levém horním rohu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • V ničem, přednášky mi plně vyhovovaly.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • V ničom.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Využívat více tabulí, nepsat na mokrou tabuli a psát přehledněji. Vetsina vykladu byla chaotická
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [49]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 69 % [34]: 90%-100%
  • 2 : 14 % [7]: 75%-90%
  • 3 : 10 % [5]: 50%-75%
  • 4 : 6 % [3]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [49]

Průměr odpovědi: 2.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 24 % [12]: 1 (výborný)
  • 2 : 44 % [22]: 2
  • 3 : 18 % [9]: 3
  • 4 : 10 % [5]: 4
  • 5 : 2 % [1]: 5