[01BSEM] Seminář k bakalářské práci
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 32
- Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 32 studentů.
- Ukončilo předmět: 25 studentů.
- Průchodnost: 78 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
-
První tři přednášky byly o obecných věcech k bakalářské práci plus byla možnpost zeptat se na otázky, které nám nejsou jasné, druhá část přednášek byla složena z prezentací našich dosavadních výsledků bakalářky a možnost vyzkoušení si, jaké to bude u státnic. Zápočet byl udělen za docházku a povinnou prezentaci své bakalářské práce.Barbora Pánková studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Hlavní náplní předmětu je zkouška prezentování své baklářské práce.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Předmět, který je přínosný havně díky tomu, že si každý student připraví prezentaci a vyzkouší si obhajobu bakalářské práce nanečisto a následně slyši zpětnou vazbu.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
V současné podobě trochu kontraproduktivní povinný předmět, který poskytuje informace ve chvíli, kdy nejsou potřeba, a vede studenty k tvorbě prezentací svých prací ve chvíli, kdy práce nemají hotové. Pokud by informace, které se student dozví v prvním bloku předmětu, byly někde přehledně vyvěšeny, aby si je mohl přečíst, když je potřebuje, bylo by to o mnoho přínosnější. A pokud bychom měli povinnost zkusit prezentaci "nanečisto" až ve chvíli, kdy máme co prezentovat (jako to mají například na KJR), dávalo by to také větší smysl.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 60 % [3]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká