Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01BSEM] Seminář k bakalářské práci
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 25
- Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
40 % [2] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
40 % [2] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Když se hrál hokej Česko vs. Rusko přerušil přednášku a 20 minut jsme sledovali hokej.Barbora Pánková studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Oceňuji snahu nám přiblížit, jak bude probíhat odevzdávání bakalářských prací a obhajoba. Také je přínosná zpětná vazba u prezentací jednotlivých studentů.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Že tento neoblíbený předmět vede.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Předem bylo avizování, že v prvních třech hodinách se nedozvíme nic, co už nevíme a zároveň nic, co bychom ještě nevěděli. To bylo splněno se vším všudy. Ocenil bych zkrácení úvodních třech přednášek na dvě (maximálně!).studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Chápu, proč bylo zavedeno opatření "každý musí mít připravenou otázku", ale někdy mě vážně žádná relevantní otázka nenapadala, ačkoli jsem prezentujícího poslouchala...studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
V první části semináře jsme se dozvěděli několik zajímavých a důležitých informací, ale většina výkladu se týkala psaní BP a věcí, s kterými si většina studentů už dávno poradila (jako psaní v latexu, uvádění zdrojů atd.) .studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Ačkoliv mi zpočátku tento seminář přišel absurdní a zbytečný, možnost vyzkoušet si prezentaci bakalářky se nakonec ukázala jako velice přínosná a jsem rád, že je seminář vypisován.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.80
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: 1
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [5]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký